Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
isabellamor skriver: jeg skrev også at godtnok er det et mærke.. men at jeg skulle bruge 200 kroner på et sæt sengetøj ville være for pebret for mig jeg har ikke forstand på katvig eller hvad det hedder... jeg går ikke op i den slags ^_^
jeg skrev også at godtnok er det et mærke.. men at jeg skulle bruge 200 kroner på et sæt sengetøj ville være for pebret for mig
jeg har ikke forstand på katvig eller hvad det hedder... jeg går ikke op i den slags ^_^
Så behøver du jo slet ikke kommentere på tråden....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DAs mor skriver: Så behøver du jo slet ikke kommentere på tråden....
næh.. men jeg syntes stadig at det er fint og ærgeligt at det er et dyrt mærke.. for ellers gad jeg jo godt at have haft det
isabellamor skriver: næh.. men jeg syntes stadig at det er fint og ærgeligt at det er et dyrt mærke.. for ellers gad jeg jo godt at have haft det
Ok
(jeg havde heller ikke råd til den første, da jeg var på su - bruger til gengæld ALT for meget på drengene nu )
DAs mor skriver: Ok (jeg havde heller ikke råd til den første, da jeg var på su - bruger til gengæld ALT for meget på drengene nu )
ja jeg tror også jeg bliver ruineret med tiden ^_^
Jeg har lige siddet og kiggede på det katvig sæt fra ny af og var lige ved at købe det, jeg venter mig en lille ny til sommer så der er godt nok længe til, men mon ikke det kan gemmes dertil. Vil meget gerne købet det for 200 ink porto
Mette&Alexander skriver: Jeg har lige siddet og kiggede på det katvig sæt fra ny af og var lige ved at købe det, jeg venter mig en lille ny til sommer så der er godt nok længe til, men mon ikke det kan gemmes dertil. Vil meget gerne købet det for 200 ink porto
ok
Katvig sættet er solgt
op
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128