Babysengetøj Idat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.577 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. december 2010

LinLin

Er taget i brug for 3 mdr siden, men Adam bruger nu juniordyne i sin seng, så derfor sælger jeg noget af hans babysengetøj... Ingen "uheld" ! Vasket i neutral og IKKE tørretumblet (sådan een har vi nemlig ikke...)  Skal nok lige stryges

Katvig; sort/hvid æbleprint: 200 inkl porto  SOLGT!

Idat; brun med abe: 90 inkl porto

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Isabella_mor

øv bare jeg lige havde 200 kr til at brænde af på sengetøj.. selvom det er mærkesengetøj syntes jeg godtnok at 200 kr for et sæt brugt babysengetøj er lidt for pebret...

men det er sødt. 

Anmeld

29. december 2010

LinLin

isabellamor skriver:

øv bare jeg lige havde 200 kr til at brænde af på sengetøj.. selvom det er mærkesengetøj syntes jeg godtnok at 200 kr for et sæt brugt babysengetøj er lidt for pebret...

men det er sødt. 

Ja det kan man da godt sige, men han har brugt det 2 x 4 dage

Anmeld

29. december 2010

bullerbassen

isabellamor skriver:

men det er sødt. 

Det er meget alm katvigs sengetøj koster 200-250 kr og det er enda som GMB - Så syntes 200 inkl porto er en fair pris  Hvis det er brugt få gange ... Held og lykke med salget ..

Havde jeg en lille baby var jeg sprunget på

Anmeld

29. december 2010

LinLin

bullerbassen skriver:

Det er meget alm katvigs sengetøj koster 200-250 kr og det er enda som GMB - Så syntes 200 inkl porto er en fair pris  Hvis det er brugt få gange ... Held og lykke med salget ..

Havde jeg en lille baby var jeg sprunget på

Der går vel mere end 30 kr til porto og det koster 349,- fra nyt, så syntes også det er en fair pris...

Anmeld

29. december 2010

bullerbassen

DAs mor skriver:

Der går vel mere end 30 kr til porto og det koster 349,- fra nyt, så syntes også det er en fair pris...

Ja det koster min 33 kr - Lækkert sæt .

Lige det jeg manglede for ½ år siden

Anmeld

29. december 2010

LinLin

Ja det koster min 33 kr - Lækkert sæt .

Lige det jeg manglede for ½ år siden

- det var nok også deromkring jeg købte det

Anmeld

29. december 2010

Isabella_mor

jeg skrev også at godtnok er det et mærke.. men at jeg skulle bruge 200 kroner på et sæt sengetøj ville være for pebret for mig  

jeg har ikke forstand på katvig eller hvad det hedder... jeg går ikke op i den slags ^_^ 

Anmeld

29. december 2010

morethanperfect

Eeej hvor er de fine .. Ikke fordi Oscar mangler sengetøj , meeen må lige se hvad der kommer ind på kontoen i morgen

Anmeld

30. december 2010

LinLin

morethanperfect skriver:

Eeej hvor er de fine .. Ikke fordi Oscar mangler sengetøj , meeen må lige se hvad der kommer ind på kontoen i morgen

Det er bare i orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.