Clara er begyndt at vågne.. :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.024 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Risen

Hej piger, skriver lige herinde i håb om et svar og en hjælpende hånd. 

Clara har aldrig sovet igennem, men hun har i mange måneder nu sovet fra 20:00 til 08:00  - dog med få måltider, hvor hun ligger sig til at sove igen med det samme. Dog er hun de sidste par dage begyndt på at være helt vågen 2 gange om natten ca. kl 23:00 og klokken 04:00.. Hvad kan det skyldes? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

PernilleB

Risen skriver:

Hej piger, skriver lige herinde i håb om et svar og en hjælpende hånd. 

Clara har aldrig sovet igennem, men hun har i mange måneder nu sovet fra 20:00 til 08:00  - dog med få måltider, hvor hun ligger sig til at sove igen med det samme. Dog er hun de sidste par dage begyndt på at være helt vågen 2 gange om natten ca. kl 23:00 og klokken 04:00.. Hvad kan det skyldes? 

hvor gammel er hun... og hva får hun..??

Anmeld

29. december 2010

Risen

PernilleB skriver:

hvor gammel er hun... og hva får hun..??

Hun er 6 måneder her den 4.. Hun får mos inden hun skal sove, og om natten ammer jeg bare

Anmeld

29. december 2010

lisbethita

Risen skriver:

Hun er 6 måneder her den 4.. Hun får mos inden hun skal sove, og om natten ammer jeg bare

Tror skisme hun er mere sulten?? Når de begynder at vågne meget om natten i den alder kan det i hvert fald godt skyldes, at hun skal have mere mad i løbet af dagen. Det er mit bud! Held og lykke!

Anmeld

29. december 2010

PernilleB

Risen skriver:

hmm.. lyder som om hun ikk bliver mæt... da anja blev 5 mdr, blev hun ik mæt a allomin syrnet.. og så var det på tide at komme op på allomin 2...

Anmeld

29. december 2010

Risen

lisbethita skriver:

Tror skisme hun er mere sulten?? Når de begynder at vågne meget om natten i den alder kan det i hvert fald godt skyldes, at hun skal have mere mad i løbet af dagen. Det er mit bud! Held og lykke!

Ja det var også min tanke.. Men hvordan? - er det fordi hun ikke bliver mæt af min amning? - Eller er det bare i løbet af dagen hun skal have mere mad? .. Hun får allerede næsten 3 måltider.. 

Anmeld

29. december 2010

Ni-ko-li-ne

PernilleB skriver:

hmm.. lyder som om hun ikk bliver mæt... da anja blev 5 mdr, blev hun ik mæt a allomin syrnet.. og så var det på tide at komme op på allomin 2...

hmm... det siges ellers at der ikke er forskel rent mæthedsmæssigt på de forskellige MME produkter.... det der er foreksle på er sammensætningen af indholdet mht. jern

Anmeld

29. december 2010

PernilleB

Ni-ko-li-ne skriver:

hmm... det siges ellers at der ikke er forskel rent mæthedsmæssigt på de forskellige MME produkter.... det der er foreksle på er sammensætningen af indholdet mht. jern

hvorfor hedder de så 1 - 2 - 3..???

Anmeld

29. december 2010

Ni-ko-li-ne

PernilleB skriver:

fordi der er forskel på den sammensætning af vitaminer/mineraler baby har brug for...

modermælken ændrer sig også i forhold til baby´s alder

Anmeld

29. december 2010

Ni-ko-li-ne

PernilleB skriver:

skal det mætte mere, skal det være vælling jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.