ideer til pastasalat :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Koen.

Sanne og Nicklas skriver:

kog past og kom hakkettomat med basilikun og oreagano (staves) over og rør det sammen.

Super lækkert

lyder guf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

SaNiNa

lillespurv20 skriver:

lyder guf

Den er også rigtig lækker fin hakker nogle gange også nogle små rødløg og kommer ved

Anmeld

29. december 2010

Koen.

Den er også rigtig lækker fin hakker nogle gange også nogle små rødløg og kommer ved

uh ja det tror jeg os er godt og så lige et stykke kylling stegt på grillpanden uhmm bliver heelt sulten

Anmeld

29. december 2010

SaNiNa

lillespurv20 skriver:

uh ja det tror jeg os er godt og så lige et stykke kylling stegt på grillpanden uhmm bliver heelt sulten

Det kan næsten spises til alt laver det tit til salat(bar) hvis vi er mange og der skal være lidt forskelligt

Anmeld

29. december 2010

Koen.

Det kan næsten spises til alt laver det tit til salat(bar) hvis vi er mange og der skal være lidt forskelligt

Det lyder i hvert faldt nemt og lækkert, skal klart prøves

Anmeld

29. december 2010

sarahb

jeg laver:

Pasta, majs, løg, peberfrugt, græskarkerner, gulerod, soltørret tomat, æg og så pesto. Det er super lækkert og så får vi kyllinge deller til Med en dressing, enten tzaziki eller cremefraiche med hvidløg, paprika, ketchup og salt og peber.

Anmeld

29. december 2010

Koen.

sarahb skriver:

jeg laver:

Pasta, majs, løg, peberfrugt, græskarkerner, gulerod, soltørret tomat, æg og så pesto. Det er super lækkert og så får vi kyllinge deller til Med en dressing, enten tzaziki eller cremefraiche med hvidløg, paprika, ketchup og salt og peber.

nammenam tzaziki uh det kunne jeg godt spise!

Anmeld

29. december 2010

Koen.

kom endelig med flere opskrifter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.