ideer til pastasalat :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.104 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Koen.

Kom med alle jeres opskrifter på lækker pastasalat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Mette.

lillespurv20 skriver:

Kom med alle jeres opskrifter på lækker pastasalat

Når jeg laver det er det på følgende måde: 

1 pakke kylling - skæres i tern og brunes

En god 1/2 pose pasta, gerne fuldkorn - koges og bruges når de er næsten afkølede

1 dåse majs

1 rød peber i tern

evt. ærter (gerne de ekstra fine)

lidt olivenolie blandet med Santa Maria Allround krydderi

Når alle ingredienser er blandede hælder du krydderiblandingen over og rører så det hele blandes godt. PAs på ikke at putte for meget på, så smager det ikke godt.

Jeg lover dig det er godt og nemt. Du kan også bruge kogt hamburryg i tern eller skinke, hvis kylling ikke er favorit.

Anmeld

29. december 2010

Koen.

Mette. skriver:

Når jeg laver det er det på følgende måde: 

1 pakke kylling - skæres i tern og brunes

En god 1/2 pose pasta, gerne fuldkorn - koges og bruges når de er næsten afkølede

1 dåse majs

1 rød peber i tern

evt. ærter (gerne de ekstra fine)

lidt olivenolie blandet med Santa Maria Allround krydderi

Når alle ingredienser er blandede hælder du krydderiblandingen over og rører så det hele blandes godt. PAs på ikke at putte for meget på, så smager det ikke godt.

Jeg lover dig det er godt og nemt. Du kan også bruge kogt hamburryg i tern eller skinke, hvis kylling ikke er favorit.

lyder rigtig lækkert elsker kylling

Anmeld

29. december 2010

Mette.

lillespurv20 skriver:

lyder rigtig lækkert elsker kylling

Så er opskriften perfekt. De små kan også godt lide det, hvis du bare holder lidt igen med krydderi, så den er meget børnevenlig.

Anmeld

29. december 2010

Dot D

Jeg har tit lavet én med fuldkornspasta og olivenolie med masser af hakket hvidløg og urter. Så har jeg købt en stegt kyllling i Føtex, pillet skindet af den og flået kødet af med en gaffel, blandet det i pastaen med olien. Det er godt ISÆR med masser af hvidløg, hvis man er til det

Anmeld

29. december 2010

Koen.

Mette. skriver:

Så er opskriften perfekt. De små kan også godt lide det, hvis du bare holder lidt igen med krydderi, så den er meget børnevenlig.

super så er det jo nemt, og lillepigen har lige en fase med pasta pt

Anmeld

29. december 2010

Koen.

Dot D skriver:

Jeg har tit lavet én med fuldkornspasta og olivenolie med masser af hakket hvidløg og urter. Så har jeg købt en stegt kyllling i Føtex, pillet skindet af den og flået kødet af med en gaffel, blandet det i pastaen med olien. Det er godt ISÆR med masser af hvidløg, hvis man er til det

uhmm hvidløg er os et stort hit herhjemme!

Anmeld

29. december 2010

Dot D

lillespurv20 skriver:

uhmm hvidløg er os et stort hit herhjemme!

Også her. Selv ungerne spiser det, jeg godt nok mere end dem alle, men uhmmmm. Griner tit over min mand, da vi mødte hinanden kunne han ikke lide hvidløg (kommer fra en landfamilie med traditionelt mad) så jeg begyndte bare at putte det i alt muligt, for jeg eeeelsker det jo så en dag spurgte jeg ham HVORFOR kan du ikke lide det? Hi hi hi, han sagde at han HAVDE HØRT at det lugtede Så måtte jeg jo gå til erkendelse og fortælle, at han havde spist det længe, og i dag er han også rigtig glad for alt med hvidløg

Anmeld

29. december 2010

Koen.

Dot D skriver:

Også her. Selv ungerne spiser det, jeg godt nok mere end dem alle, men uhmmmm. Griner tit over min mand, da vi mødte hinanden kunne han ikke lide hvidløg (kommer fra en landfamilie med traditionelt mad) så jeg begyndte bare at putte det i alt muligt, for jeg eeeelsker det jo så en dag spurgte jeg ham HVORFOR kan du ikke lide det? Hi hi hi, han sagde at han HAVDE HØRT at det lugtede Så måtte jeg jo gå til erkendelse og fortælle, at han havde spist det længe, og i dag er han også rigtig glad for alt med hvidløg

hahaha snyder men det er den klassiske grund til at folk ikke spiser det, at det lugter men det smager bare mums i alt næsten!

Anmeld

29. december 2010

SaNiNa

kog past og kom hakkettomat med basilikun og oreagano (staves) over og rør det sammen.

Super lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.