FLOT så DUM kan man bare ikke være !!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Jahhh ville bare lige starte bilen inden arb. bilen står i 1 gear hvilket jeg glemmer, træder på bremsen der sker bare INTET så jeg går totalt i panik og TOTALT "MØGER" hele vores stakit ned kører ind i naboens have rammer hans fine havelys og trailer i panik trækker jeg håndbremse (som er frosset fast) vil så ud af bilen !!!!!!! døren rammer et hegn og klemmer mit ben fast ENDELIG DER!! er min ærte hjerne så dygtig at dreje nøglen men her er vores ellers så fine peugeot 307 stations vogn IKKE FLOT (plus deres havelys vores stakit og deres trailer mere) selv nummerpladen er revet af F******* P********* naboerne styrter jo ud og der ligger jeg så i sneen og hyler som en stukket gris FLOT GUD HVOR ER JEG FLOV og mit ben gør så ondt at jeg næsten ikke kan stå på det totalt sort og hævet.........

GODT UNGERNE SOV INDE I VARMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Total godt grin Jeg beklager, men det er simpelthen den skæggeste beretning jeg længe har læst

Bare ærgeligt det skulle gå ud over både bil, stakit og trailer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Anonym trådstarter

Fru'Rugaard skriver:

Ja okay - det ved jeg ikke hva der er
- Håber du kom nogenlunde igennem uheldet, og at dit har det ok

kan heldigvis også selv se det lidt det sjove i det dagen derpå men IIHHHH guder hvor gør mit ben NAASSSS samme farve óg tykkelse som en flodhest blir super flot mode nytårsaften ;0)

Anmeld

30. december 2010

Fru'Rugaard

Anonym skriver:

kan heldigvis også selv se det lidt det sjove i det dagen derpå men IIHHHH guder hvor gør mit ben NAASSSS samme farve óg tykkelse som en flodhest blir super flot mode nytårsaften ;0)

Ja det gør det hehe..

Anmeld

30. december 2010

bette

hAHAAH ej seriøst undskyld jeg griner for det må sikkert have gjort pisse ondt.. men HhHahahahahaah ej altså.. 

Anmeld

11. januar 2011

Anonym trådstarter

bette skriver:

hAHAAH ej seriøst undskyld jeg griner for det må sikkert have gjort pisse ondt.. men HhHahahahahaah ej altså.. 

oohh year herre ondt endda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.