FLOT så DUM kan man bare ikke være !!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Ellers så send mig en PB, så får du pengene af mig som forskud på den fantastisk film du laver hvor den scene indgår 

tror vidst heller jeg må fise af til lægen med det ben først

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Dansker i England

Og det var så nu, du skulle komme med linket til youtube, hvor man kan se det hele

Anyway håber, du har det godt.

Anmeld

29. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jahhh ville bare lige starte bilen inden arb. bilen står i 1 gear hvilket jeg glemmer, træder på bremsen der sker bare INTET så jeg går totalt i panik og TOTALT "MØGER" hele vores stakit ned kører ind i naboens have rammer hans fine havelys og trailer i panik trækker jeg håndbremse (som er frosset fast) vil så ud af bilen !!!!!!! døren rammer et hegn og klemmer mit ben fast ENDELIG DER!! er min ærte hjerne så dygtig at dreje nøglen men her er vores ellers så fine peugeot 307 stations vogn IKKE FLOT (plus deres havelys vores stakit og deres trailer mere) selv nummerpladen er revet af F******* P********* naboerne styrter jo ud og der ligger jeg så i sneen og hyler som en stukket gris FLOT GUD HVOR ER JEG FLOV og mit ben gør så ondt at jeg næsten ikke kan stå på det totalt sort og hævet.........

GODT UNGERNE SOV INDE I VARMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hrmmm..undskyld, men smågriner lige lidt, og tørrer så grinet af.
Eii helt ærligt sveske...godt der ikke skete mere med dig.
Så skidt med alt det materielle, selvom det er ærgerligt.
Men..du kommer jo nok til at høre for den historie resten af livet.
Sikke da noget.
Rigtig god bedring med benet.

1000 knus
Sussie

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hrmmm..undskyld, men smågriner lige lidt, og tørrer så grinet af.
Eii helt ærligt sveske...godt der ikke skete mere med dig.
Så skidt med alt det materielle, selvom det er ærgerligt.
Men..du kommer jo nok til at høre for den historie resten af livet.
Sikke da noget.
Rigtig god bedring med benet.

1000 knus
Sussie

Year er oz ret sikker på alle vil lade mig høre for det MEGET LÆNGE hehe øv gud hvor træls

Anmeld

29. december 2010

Muffinmus

Sidder altså også og fniser.....men ja, røv med bil og alt det andet der blev ødelagt,  og håber dit ben kommer sig....

Anmeld

29. december 2010

Mathilde

Åh nej dog hvor er det synd for dig. Jeg ville også være MEGA FLOV!!!!! hvis det var mig, der havde lavet det nummer.

Håber ikke der er noget alvorligt galt med dit ben og op med humøret. Du kan sikkert skrald-grine af det om noget tid. Det er da lige til en god komedie

Anmeld

29. december 2010

Fru'Rugaard

forstår ikke lige hvordan du kan få bilen til at kører, hvis den står i 1 gear, når du starter den? normalt vil den jo bare give et hop? medmindre du hammer sømmet i bund, samtidig med at du starter den? hehe.

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

forstår ikke lige hvordan du kan få bilen til at kører, hvis den står i 1 gear, når du starter den? normalt vil den jo bare give et hop? medmindre du hammer sømmet i bund, samtidig med at du starter den? hehe.

hvis du flytter fod fra kopling starter bil jo som normalt eller triller ja normalt ville den hoppe men må jo ha flyttet foden så tilpas langsomt fra kopling at den kørte min mand siger det er fordi det er en HDI så sej trækker den ????

Anmeld

29. december 2010

Smølf

Undskyld, men det lyder lidt som om, at det har set meget komisk ud. Håber ikke der er sket noget alvorligt med dit ben.

For dem som har lyst til et smil på læben over åndsvage (ikke alvorlige) biluheld:

http://www.youtube.com/watch?v=nYhfAQP5Jns&feature=related

Anmeld

29. december 2010

Fru'Rugaard

Anonym skriver:

hvis du flytter fod fra kopling starter bil jo som normalt eller triller ja normalt ville den hoppe men må jo ha flyttet foden så tilpas langsomt fra kopling at den kørte min mand siger det er fordi det er en HDI så sej trækker den ????

Ja okay - det ved jeg ikke hva der er
- Håber du kom nogenlunde igennem uheldet, og at dit har det ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.