min eks... hvad skal jeg gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

Frøken J.

Rogue skriver:

det her skrev han til mig :

tak for det debat indslag du har skrevet så pænt om mig mange tak
1 var dig ikke utro prøv nu at fatte det for en gang skyld

var ellers ved at høre dig på et tidspunkt om vi ikke skulle prøve at løse de problemer vi havde men det ødelagde du pænt meget selv

kunne godt se hvis vi prøvet at starte helt forfra med at date igen kunne det blive noget andet

og bag efter skrev han.

du kan godt kontakte mig ellers må jeg jo komme hjem til dig jo og så glædelig jul...

ved bare ikke hvordan det første besked skal forstås

Det han gør er at bebrejde dig det hele og benægte problemerne og ikke tage ansvar. Lad ham nu være, lad være med at finde sammen med ham igen. Han vil dig det tydeligvis ikke godt. Please lad ham være! Min første kæreste var på præcis samme måde. ENORMT manipulerende med mine følelser og ubehagelig, og jeg faldt på det gang på gang, indtil han havde kørt mig psykisk ned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

skøjte-prinsessen

skal lige siges at siden mit sidste inlæg om ham der har han kontaktet mig om, om vi ikke kunne mødes og snakke, men vi har aldrig nået det... jeg ville bare ønske det kunne være nemmer, for synte og jeg gør noget forkert i, ikke at bare ses med ham og høre på hvad han har at sige. jeg vil ikke ind i et forhold med ham lige med det samme, der kommer til at gå lang tid. men syntes bare det kun er fair nok at lytte til en person... er ved at være i tvivl om det utro noget, hans ven sagde at han havde været mig utro, men nu viser det sig at min ven har lidt for mig og kommer hele tiden med ting om danny der såre mig så jeg vender ryggen mere til min eks og den måde han fortæller mig tingene lyder mere og mere som en løgn fra min vens side samtidig så jeg en samtale mellem dem og der sagde min eks noget helt andet end hvad min ven havde fortalt mig og min eks bliver ved med at benægte utroskab...

Anmeld

28. december 2010

Frøken J.

Rogue skriver:

skal lige siges at siden mit sidste inlæg om ham der har han kontaktet mig om, om vi ikke kunne mødes og snakke, men vi har aldrig nået det... jeg ville bare ønske det kunne være nemmer, for synte og jeg gør noget forkert i, ikke at bare ses med ham og høre på hvad han har at sige. jeg vil ikke ind i et forhold med ham lige med det samme, der kommer til at gå lang tid. men syntes bare det kun er fair nok at lytte til en person... er ved at være i tvivl om det utro noget, hans ven sagde at han havde været mig utro, men nu viser det sig at min ven har lidt for mig og kommer hele tiden med ting om danny der såre mig så jeg vender ryggen mere til min eks og den måde han fortæller mig tingene lyder mere og mere som en løgn fra min vens side samtidig så jeg en samtale mellem dem og der sagde min eks noget helt andet end hvad min ven havde fortalt mig og min eks bliver ved med at benægte utroskab...

Men utroskab er jo ikke det eneste, der har været galt i jeres forhold! Du siger selv, at han har behandlet dig dårligt, at du har følt dig truet af ham og så videre. Du gør ikke noget galt, hvis du ikke genoptager en fast kontakt. Det self. fint at snakke med ham, så han evt. kan få lov at se lidt til sit barn i fremtiden, men lige nu er du på vej tilbage i et mønster af negativ adfærd, og du vil jo se ham med henblik på med tiden at få et forhold igen.

Gør hvad du vil, men jeg synes det er rigtig synd, hvis du går ind i sådan et destruktivt forhold igen. Også for dit barn. Alvorlig talt, tænk på alle de negative ting du har fortalt om din x her på siden! Og det handlede jo ikke kun om utroskab.

Anmeld

28. december 2010

Pena

Secrets skriver:

Åh, det er sådan en situation her, hvor jeg ville ønske, at jeg kunne få dig til at følge min vilje, men det kan jeg selvfølgelig ikke. Jeg kender ikke din x, men nu har jeg læst adskillige af de debatter du har skrevet, hvor du gang på gang har skrevet, at han behandler dig dårligt, han har været dig utro, du føler han truer dig, han gør dig utryg. Hvorfor, hvorfor, hvorfor ønsker du at gå tilbage til et menneske, der i dén grad ødelægger dig? Han ville ikke have noget med barnet at gøre! Nu er han lige pludselig frisk på en lille flirt igen, men come on. Hvor store er chancerne lige for, at han har ændret sig? Jeg prøver ikke at være led, jeg prøver at ruske til dig, fordi jeg kan genkende mig selv i dig. Jeg har altid været i dysfunktionelle forhold og ubevidst opsøgt fyre, der behandlede mig skidt. Når de gik fra mig og senere ville have mig tilbage, bukkede og nejede jeg for dem og fulgte deres mindste vink, selvom de havde behandlet mig som lort hele forholdet igennem.

Og det er IKKE et godt mønster! Jeg har endelig mødt en fyr, der behandler mig som en gudinde, og kan nu se tilbage på mine gamle forhold og ryste på hovedet. Og det ønsker jeg for dig, at du gør også gør. Du får det aldrig godt med sådan en fyr, og du kan ikke ændre ham, uanset hvor meget du vil. Tænk på dit barn. Dit barn skal have en glad mor. Ikke en mor, der er ked af det, fordi hun behandles dårligt.

Kan anbefale dig at læse bogen "Kvinder der elsker for meget" - Jeg tror den vil kunne give dig nogle AHA-oplevelser

Ja nemlig.

Anmeld

29. december 2010

anna-jonas

Hej!

Jeg synes du skal tænke dig rigtig, rigtig godt om, før du genoptager kontakten til din eks. Tænk over hvad han har bidraget med, af gode og dårlige ting. Har han været omsorgsfuld igennem din graviditet?? har han støttet dig, både følelsesmæssigt og økonomisk?? Har han manipuleret med dine følelser, så du troede det var dig den var gal med?? Har han givet dig den opmærksomhed, som du fortjener?? Er han typen, der smutter ud med gutterne hver weekend?? hvordan ville det føles, når den lille kommer................at far bare smutter??

Jeg kan forstå på dine tidligere indlæg, at du er helt alene.............jvf. dit indlæg om flytning v.h.a en cykel. Har du ikke nogle gode solide venner, der støtter og bare er der for dig?? Hvad med din familie.............dine forældre?? Hvor er de henne??

Det er nemlig sådan, at når man er gravid, og helt alene.............så er man meget sårbar, og man kan nemt "falde" i en kæreste-fælde, hvor man finder sig i at blive dårligt behandlet..................bare for at have én person omkring sig.

Hvis du tænker 5 år frem....................hvad ser du så?? Ser du dig selv, med din eks.?? Og hvordan ser det billede evt. ud??? Hvad med hvis du er alene med dit barn??? Hvordan ser det billede så ud?? Jeg garantere for at det sidste billede, er meget mere fredfyldt end det første, ikke??

DU ER VÆRD AT ELSKE, lad være med at tro andet.............og lad være med at lade dig nøje.

Mange knus og med ønsket om et lykkebringende år for dig og din lille bebs.

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.