Hej!
Jeg synes du skal tænke dig rigtig, rigtig godt om, før du genoptager kontakten til din eks. Tænk over hvad han har bidraget med, af gode og dårlige ting. Har han været omsorgsfuld igennem din graviditet?? har han støttet dig, både følelsesmæssigt og økonomisk?? Har han manipuleret med dine følelser, så du troede det var dig den var gal med?? Har han givet dig den opmærksomhed, som du fortjener?? Er han typen, der smutter ud med gutterne hver weekend?? hvordan ville det føles, når den lille kommer................at far bare smutter??
Jeg kan forstå på dine tidligere indlæg, at du er helt alene.............jvf. dit indlæg om flytning v.h.a en cykel. Har du ikke nogle gode solide venner, der støtter og bare er der for dig?? Hvad med din familie.............dine forældre?? Hvor er de henne??
Det er nemlig sådan, at når man er gravid, og helt alene.............så er man meget sårbar, og man kan nemt "falde" i en kæreste-fælde, hvor man finder sig i at blive dårligt behandlet..................bare for at have én person omkring sig.
Hvis du tænker 5 år frem....................hvad ser du så?? Ser du dig selv, med din eks.?? Og hvordan ser det billede evt. ud??? Hvad med hvis du er alene med dit barn??? Hvordan ser det billede så ud?? Jeg garantere for at det sidste billede, er meget mere fredfyldt end det første, ikke??
DU ER VÆRD AT ELSKE, lad være med at tro andet.............og lad være med at lade dig nøje.
Mange knus og med ønsket om et lykkebringende år for dig og din lille bebs.
Mette
Anmeld