Skruk og nyt forhold..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

Bruus

Rockertand skriver:

Jeg føler mig stresset og deprimeret over at have fået afvide at jeg kun vil kunne få børn mens jeg har én nyre og af den grund har jeg simpelthen overvejet at snakke med min nye kæreste om hvorvidt han har tænkt på sådan noget..

- og så er det nu, forvirringen opstår, for hvis hun får fjernet én nyre, så har hun da én tilbage og er derfor ikke presset til at få børn nu eller???

Touché, den havde jeg ikke besmærket på samme måde ... Nej kan godt se hvad du mener. Men jeg holder stadig fast i min opfattelse. Men hvem kan besvare det bedre end TS Vi må se hvad hun svarer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

bækkel

Jeg skal have fjernet én nyre - men det fordi begge mine nyrer ikke fungere optimalt at de fraråder at jeg får et barn efter fjernelsen.. det er lidt af et sats at fjerne min dårligse nyre, når de ikke ved om den anden nyre kan klare alt arbejdet alene :/

Jeg håber i hvert fald at han vil tage det pænt!

mange tak for alle de super gode svar og undskyld hvis jeg ikke helt udtrykte mig klart .. jeg tror jeg vil tale med ham om det lidt senere idag - så jeg giver lige en tilbagemelding på hvordan hans reaktion var  håber at det går godt.

Anmeld

29. december 2010

bækkel

Lige en update..

Jeg ved ikke hvad jeg gjorde, men snakkede med min kæreste om det hele og til min overraskelse så synes han ikke det er noget problem..
Han mente det var tidligt i vores forhold at tænke på sådan noget med børn(selvfølgelig) men så begyndte han at snakke om at hvis vi var sammen så længe, at han da gerne ville ha et barn med mig og hvis det så ikke gik mellem os ville vi finde ud af det som venner osv.. altså så han nærmest ville "give" mig et barn, hvis det er sidste udvej agtigt..
jeg blev noget så forbavset og nu er der lige andre ting man skal overveje.. men jaja, sådan gik samtalen.-

så det ville jeg da kalde en okay afslutning.. han ved det og har ingen problemer med det - faktisk en god afslutning

Anmeld

29. december 2010

4xGreve

bækkel skriver:

Hej allesammen jeg skriver her på dette forum da dette ser mest aktivt ud - og sidder og har brug for svar/hjælp/råd

Det er sådan at jeg har for ikke mange uger siden fået en kæreste, som jeg har haft noget med i et par måneder - og nu atår jeg faktisk og må nød til at snakke med ham og nogle alvorlige ting..

Jeg elsker børn og vil rigtig gerne have børn selv - men jeg har en nyresygdom der har gjort mig så syg, at jeg står og skal have fjernet min nyre i 2012, og i den forbindelse vil det sige at jeg kun kan få mine egne børn inden slutningen af 2012 :s (Da lægerne har sagt at hvis jeg bliver gravid med én nyre, kan det gå hen og blive livsfarigt for både baby og mig)

Jeg er 19 år og igang med en uddannelse og har i snart et år gået og tænkt meget på en baby..

Jeg føler mig stresset og deprimeret over at have fået afvide at jeg kun vil kunne få børn mens jeg har én nyre og af den grund har jeg simpelthen overvejet at snakke med min nye kæreste om hvorvidt han har tænkt på sådan noget..

vil selvfølgelig ikke forhaste mig og presse til noget, men jeg er simpelthen i vildrede om hvad jeg skal gøre og hvordan jeg skal bære mig ad
min familie har intet imod jeg vil ha børn, men mor siger som om det er en selvfølge at det skal jeg selvfølgelig først have efter fjernelsen af min nyre ( altså adoption engang), men jeg ønsker så inderligt min "egen" baby :s

Nogen søde og rare sjæle der ville give mig et par råd?

Mvh. bækkel

Jeg vil helt sikkert også kæmpe en kamp for at få mit egent barn for intet er større end det, og det kan godt ske du er ung og du og din kæreste kun har kendt hinanden i kort tid men jeg var 18 da jeg blev gravid og havde kun kendt min kæreste ca. 1½ månde på da værende tidspunkt og vi er stadig lykkelig forelskede den dag idag, det har sine fordele at få børn tidligt i et forhold og også i en ung alder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.