Ansatte skal skilte med deres BH-størrelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Manakauapo

Dinna88 skriver:

Jeg synes det er smart. Hvis man har en smule komplekser over sine bryster kan man jo henvende sig til en hvor man går ud fra, at det er en lignende størrelse. Kvinderne i disse butikker står dagligt og måler andre kvinders størrelser og jeg ved ikke hvad, så jeg synes bestemt der er andre opgaver ved jobbet der ville få mig til at tænke to gange over at tage det

Idéen i det er smart nok. Men syntes så også det skulle være frivilligt. Jeg ved at jeg selv ville have det vildt dårligt med at skilte med min BH-størrelse. Ikke at jeg er utilfreds med den, men det ville simpelthen bare være for grænseoverskridende for mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

ESV

Jeg har stemt nej, ikke fordi jeg som sådan er frastødt af ideen for det er jeg ikke men fordi der KAN gå diskrimination i det.

syntes desuden ikke de bliver dygtigere medarbejdere af at få sådan et skilt på så det burde ikke betyde noget hvad størrelse de render rundt med!

Anmeld

29. december 2010

Maja88

altså har stemt nej, selvom det ikke selv ville røre mig....

jeg har ingen problemer med bryster- det er en naturlig ting og ja...

jeg er så også en af dem som ligger topløs på stranden så om jeg bare skulle gå med et skilt- de går jo ikke rundt i butikken med dem flagrende.

Anmeld

29. december 2010

NoName

KaLee skriver:

Jeg kan godt forstå ideen.. Jeg synes bare ikke den er god... 

Hvis der skulle være sådan noget, så skulle det være efter medarbejderens eget valg, og ikke fordi det er en del af firmaets dresscode... 

Anmeld

29. december 2010

Diana...

Altså jeg synes overhoved ikke det er grænseoverskridende det er jo bare et tal og bogstav. Jeg kan absolut godt se ideen.

Anmeld

29. december 2010

Nadia&Daniel

Jeg er selv uddannet i damelingeri - og ofte når jeg havde kunder der skulle købe til andre, og de ikke var sikre på størrelsen, spurgte jeg (og mine andre kollegaer) om hende de skulle købe gave til var min størrelse eller mine kollegaers størrelse, altså hvordan i forhold til vores barm (dog med tøj på). Det var ofte nemmere for kunderne at samligne..

Så jeg vil have det helt fint med det..

Anmeld

29. december 2010

Sofia

Det ville jeg umiddelbart ikke have noget problem med.

Anmeld

29. december 2010

slettet_7530

Jeg synes det er noget pjat, hvis det er fordi mænd elelr kvinder med komplekser skal kunen se hvilken str de skal kigge efter så kunne det problem løses ved at få nogle torsoer med forskellige str barme samt forskellige str kroppe og barme med forskellige forme det burde i virkeligheden være mere relevant 

Anmeld

29. december 2010

Dinna88

Kageteenageren skriver:

Idéen i det er smart nok. Men syntes så også det skulle være frivilligt. Jeg ved at jeg selv ville have det vildt dårligt med at skilte med min BH-størrelse. Ikke at jeg er utilfreds med den, men det ville simpelthen bare være for grænseoverskridende for mig..

Okay, det skal der jo også være plads til.  

Folk er jo  forskellige, men for mig ville det ikke være noget problem. Det er jo netop en undertøjsforretning, så det kan jo bestemt være relevant. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.