Ansatte skal skilte med deres BH-størrelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det ok, at de ansatte i butikkerne skal skilte med deres bh-størrelse?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.279 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. december 2010

Manakauapo

Så lige på TV2's hjemmeside at Change i Sverige, har sat sig for at de ansatte skal gå med skilte på brystet, der indikerer hvad størrelse de bruger i BH!

Hvad syntes du om det? Er det for grænseoverskridende for dig?

Ej, det er virkelig for grænseoverskridende for mig. Der er bare nogle ting, man holder privat.   Kan virkelig godt forstå, der er en kvindelig medarbejder, der har klaget. Men det er jo desværre ikke nok med kun én klage..

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-36135371:ansatte-skal-skilte-med-bhstørrelse.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Isabella_mor

dårlig markedsføring ....

Anmeld

28. december 2010

Mira0911

For mig er det virkelig grænseoverskridende... Det rager slet ikke andre folk på åben gade, hvad jeg bruger i str. bh.. 

Anmeld

28. december 2010

Ina33

Jeg har stemt nej, fordi at det for mig ville være frygtelig grænseoverskridende. MEN jeg tror faktisk også at det for mig, ville være grænseoverskridende blot at arbejde i en sådan butik... Så måske er det ikke så frygtelig for de piger der allerede arbejder der, som vi andre tror?

Anmeld

28. december 2010

Dinna88

Kageteenageren skriver:

Så lige på TV2's hjemmeside at Change i Sverige, har sat sig for at de ansatte skal gå med skilte på brystet, der indikerer hvad størrelse de bruger i BH!

Hvad syntes du om det? Er det for grænseoverskridende for dig?

Ej, det er virkelig for grænseoverskridende for mig. Der er bare nogle ting, man holder privat.   Kan virkelig godt forstå, der er en kvindelig medarbejder, der har klaget. Men det er jo desværre ikke nok med kun én klage..

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-36135371:ansatte-skal-skilte-med-bhstørrelse.html

Jeg synes det er smart. Hvis man har en smule komplekser over sine bryster kan man jo henvende sig til en hvor man går ud fra, at det er en lignende størrelse. Kvinderne i disse butikker står dagligt og måler andre kvinders størrelser og jeg ved ikke hvad, så jeg synes bestemt der er andre opgaver ved jobbet der ville få mig til at tænke to gange over at tage det

Anmeld

28. december 2010

eElak

Jeg kan godt forstå ideen.. Jeg synes bare ikke den er god... 

Hvis der skulle være sådan noget, så skulle det være efter medarbejderens eget valg, og ikke fordi det er en del af firmaets dresscode... 

Anmeld

28. december 2010

Ranarupta

Jeg synes, at det er svært at svare på, for det er helt ok for mig at have et skilt på med min størrelse. Det er lidt ligesom skostørrelse for mig. 
MEN jeg er udmærket klar over, at det ikke er alle, der har det på samme måde, så derfor er der nok nogle, der kan føle sig presset til det. 

Anmeld

28. december 2010

TbCp

Det ville da gøre det lettere for alle de stakkels mænd at finde den rigtige størrelse til gaven til konen!

"jaaa hun er ca. din str.".... og  hvis de ikke tør spørge så kan de jo så bare kigge på skiltet på babsen og selv finde en bh i samme str

Anmeld

28. december 2010

Manakauapo

TbCp skriver:

Det ville da gøre det lettere for alle de stakkels mænd at finde den rigtige størrelse til gaven til konen!

"jaaa hun er ca. din str.".... og  hvis de ikke tør spørge så kan de jo så bare kigge på skiltet på babsen og selv finde en bh i samme str

Jaaaaaaaaa, set fra den synsvinkel var det jo godt nok!  haha

Anmeld

28. december 2010

TbCp

Kageteenageren skriver:

Jaaaaaaaaa, set fra den synsvinkel var det jo godt nok!  haha

Jeg synes dog at man så også burde sætte str. på mænd der arbejder hvor man kan købe undertøj m.v til mænd!

Det er vel fair nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.