Nok den værste december mdr i mands minde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

Ina33

Mor til Frederic skriver:

Det er vildt frustrende, vi har jo stået på linjen og bare set hans kurve ligge vandret - med de evige ord til hans kontrol'er hver 2mdr; de retter sig nok - vi ser lige tiden an til næste kontrol, næste kontrol osv.

I kolding laved vi jo det der skema over alt (drikkelse - mad - urin - aff mm.) kunne på hvert ark få 2 dage påført. Særligt adskilt med linje afstand og skrevet ugedag. Det havde de lige overset alle de 5 dage, så i deres øjne drak han jo fint for hans str. De havde læst hvert ark som 1 dag og ikke 2 dage. De har jo slet ikke læst hvad jeg har skrevet, men blot lagt talene sammen og givet os skema'erne retur. 

I deres øjne er han en yderst velfungerende, lagt fremme med sprog, motorisk osv. Han skal bare spise og drikke mere. 

Vi skal tilbage på børne afd den 4 januar til, ja endnu en vægt kontrol.

Pyha hvor må det altså være frygtelig hårdt for jer...

Kan du huske at jeg engang skrev til dig, at jeg synes Frederic er et af de kønneste børn jeg nogensinde har set? - Det synes jeg stadig! Han ser så frisk og livsglad ud på de billeder du ligger ud.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Mor til Frederic og Freya

Pena skriver:

Han må da synes han har verdens sejeste mor med det job.

Jeg kan godt se at med netop det job kan der godt komme lidt ekstra i disse tider. Puha jeg tager hatten af for dig. Jeg ville nok ha lagt mig i sneen og råbt, JEG FJERNER IKK DEN BIL FØR SNEEN GÅR VÆK. Haha

Min karriere ville max holde 15 min.

Kunne ikke lade være med at smile...

Altså når man mødte der kl 15 og først slukked for lastbil kl 03, hjemme foran hus - så var jeg godt nok også brugt. Vel vidende at manden's vækkeur ringer 5.00 og at bettetrold skal vækkes kl 7.30 (vi kom også til at hygge eller sove 'forlænge' nogle dage). Så skulle der lige handles lidt ind og købes gaver, så fik måske lige 2-3 timer inden jeg skulle møde igen.

Banded de folk væk der ikke bare kunne blive inde, hvorfor de skulle sidde fast kl dej om natten i en drive osv. 

Men ved så også at de folk jeg hjalp/ hjælper, har været glade for at jeg kom ud. At jeg på trods af træthed - arrighed på sne, stadig kunne yde en indsats for de folk der havde brug for hjælp.

Anmeld

28. december 2010

Loppe skriver:

Pyha hvor må det altså være frygtelig hårdt for jer...

Kan du huske at jeg engang skrev til dig, at jeg synes Frederic er et af de kønneste børn jeg nogensinde har set? - Det synes jeg stadig! Han ser så frisk og livsglad ud på de billeder du ligger ud.  

ja det kan jeg..

Og  tak.

Han er simpelthen skide herlig. 

Siger de ikke at - + - = +? For begge hans forældre er ret grimme, ej det er en joke...

Fatter slet ikke at han kan være så harmonisk og 'hvile i sig selv' i den alder. Der er bare intet ondt i ham. Hunde og katte render ham lige i måsen nede ved svigermor og svigerfar. De får køreture mm og han har aldrig slået eller været ond.

Anmeld

29. december 2010

jannebjerre skriver:

Dejligt at hører fra jer - har godt nok sendt mange tanker i jeres retning

Tak janne.

Håber at jeres lille familie fik en dejlig jul.

Ikke villet sende en sms her i jul..

Anmeld

29. december 2010

Rosa

Åhh, den dejlige dreng, altså  Det er godtnok hård kost, hva? Jeg sender dig en varm tanke og håber at du får den bedste januar nogensinde i stedet for 

Kh

Rosa

Anmeld

29. december 2010

Rosa skriver:

Åhh, den dejlige dreng, altså  Det er godtnok hård kost, hva? Jeg sender dig en varm tanke og håber at du får den bedste januar nogensinde i stedet for 

Kh

Rosa

Hej Rosa.

Ja det er det. Både arbejds mæssigt og ang frederic. Da vi ikke fik noget brugbart svar fra lægerne ang hans on/off tynde mave - udslæt - at han sover 16-17 timer i døgn osv. End at; det nok er en tilfældighed, se lige tiden an.

De prøved at putte hver enkelt ting under et eller andet, som jeg kunne mane til jorden med det samme med fakta. 

Eks. Hende der skulle veje ham fredag morgen, fandt hele 3 vægte han skulle på - for de målte vist forkert, da han vejed mindre end som da han blev indlagt.

Så vi håber at han til kontrol her den 4 januar, bare sparker vægten væk under dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.