Har forsømt jer herinde en del i den sidste tid, dog fulgt med på et sidespor og deltaget i få tråde...
Har ikke fået taget de sædvanlige 150-200 billeder vi som regl tager hver mdr. Og slet ikke fået nogle af dem, delt med jer.
Nåed slet ikke at finde julestemningen frem - sende julekort til tiden (de sidste ligger stadig herhjemme på bordet) - de sidste julegaver blev købt den 23 dec - manden og mig fik slet ikke købt gaver til hinanden osv.
En mdr der også bød på indlæggelse til frederic i 5 dage. Siger tak til jer alle der har deltaget og tænkt på os i vores 'update' tråde.
Men tager hatten af for manden der bare har været en kæmpe støtte gennem det hele. Har fundet sig i en træt træt kone der kørte hele ugen op til jul fra 15- 04 - lorte sne... Og lige havde vagt fra fredag den 24 dec kl 15 - mandag morgen kl 6.
En søn der kun så sin mor hver morgen, da det var mig der skulle vække ham - få ham i tøjet og i dp. farmand der hented ham om eftermiddagen.
Så skal love for at de her fridage at frederic lige sætter godt ind på 'mor konto'en'. Mor duer kun til det hele, men giver ham også den opmærksomhed han har manglet ved at jeg ikke har været hjemme.
Så herhjemme hedder det; mor, hjælpe mig - mor gøre det - mor give mig nattøj på - mor, kom vi skal lege sammen - mor give mig tøj på - mor skal putte mig osv.
Men det bedste er når han kravler helt ind i hjertet og siger med hovedet begravet i ens skulder; Moar? Er glad for dig...
Anmeld