hvornår var I ude alene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

mybaby-girl

min lille dreng er født d. 29/10-10, og vi havde billetter til Harry Potter der i November (kan ikke huske præsise dato) og der kunne jeg desværre ikke tage ham med så der fik han flaske den ene gang den dag og blev passet ved svigermor, (skal lige siges at vi begyndte at give flaske om aften og tidlig morgen, da han har krænket underlæbe) da vi havde de fleste familiemedlemmer med og jeg sad med ham i tankerne konstant, og kiggede da på mobilen flere gange, men vi kørte os direkte hjem igen! For skulle jo hjem til ham, og han havde bare sovet lige siden vi var kørt

Og så har vi været i Tyskland første gang, der havde vi ham med for der ville jeg ikke give slip på ham, men efterhånden, har svigermor haft ham hver gang vi har været dernede ... Og han er helt vilde med sine bedsteforældre, så jeg har efterhånden lært at give lidt slip .. Men når jeg så ikke har set ham siden jeg tog afsted, skal jeg os bare have ham i armene så snart jeg kommer!

Undskyld det blev lidt langt ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Rosa

Da han var 5 uger gammel kom han med Mormor hjem og sove første gang og det var SKØNT!!! 

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

henh01 skriver:

hej

Ja som overskriften lyder, hvornår lod i så baby passe for at få lidt kvalitetstid med manden?

Min dreng er 1½ mdr og jeg tænker at det er for tidligt endnu, da jeg ville få voldsom dårlig samvittighed. -ammer ikke.

hvornår var I ude "alene" efter fødsel?

jeg måtte undvære anja i 3 timer da hun var 5 dage... blev indlagt.. hmm. men hun var 2 mdr, da vi tog en tur i biffen.. min gudmor passede hende... hun er super kvinde...

Anmeld

28. december 2010

Mullebergen

hej

Ja som overskriften lyder, hvornår lod i så baby passe for at få lidt kvalitetstid med manden?

Min dreng er 1½ mdr og jeg tænker at det er for tidligt endnu, da jeg ville få voldsom dårlig samvittighed. -ammer ikke.

hvornår var I ude "alene" efter fødsel?

Hjalte var 3 uger da vi var ude første gang, jeg ammede ham og så snorksov han i de 3 timer vi var væk.

Vi NØD det og havde ingen dårlig samvittighed, han var i gode hænder!

Han var 6 måneder første gang han blev passet med overnatning 

Kamille var også 3 uger, hun var vågen imens min far og stedmor passede hende men hun var mæt og veltilpas så der havde ingen problemer været 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.