hvornår var I ude alene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. december 2010

henh01

hej

Ja som overskriften lyder, hvornår lod i så baby passe for at få lidt kvalitetstid med manden?

Min dreng er 1½ mdr og jeg tænker at det er for tidligt endnu, da jeg ville få voldsom dårlig samvittighed. -ammer ikke.

hvornår var I ude "alene" efter fødsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

FamilenStorm

henh01 skriver:

hej

Ja som overskriften lyder, hvornår lod i så baby passe for at få lidt kvalitetstid med manden?

Min dreng er 1½ mdr og jeg tænker at det er for tidligt endnu, da jeg ville få voldsom dårlig samvittighed. -ammer ikke.

hvornår var I ude "alene" efter fødsel?

Har ikke været ude endnu alene uden min lille datter.. Hun er idag 2½ måned og frygter den dag hun skal passes første gang.. Men hvor længe tænker du at hun skal passes?

Anmeld

28. december 2010

henh01

Heidibh skriver:

Har ikke været ude endnu alene uden min lille datter.. Hun er idag 2½ måned og frygter den dag hun skal passes første gang.. Men hvor længe tænker du at hun skal passes?

tænker et par timer. men er slet ikke klar til at slippe lillemanden endnu

Anmeld

28. december 2010

SpunkenJo

henh01 skriver:

Tag afsted, og NYD DET!!!

Vi kunne først komme afsted da jeg var færdig med at amme

Så nyd da for sa*** at I kan luske afsted allerede nu.

Det er med at nyde hinanden når det kan lade sig gøre. Tag ud og nyd en tur i biffen, og en dejlig middag. JEG LOVER, at den lille fis nok skal overleve, at I tager ud og leger kærester

Knus Jo

Anmeld

28. december 2010

FamilenStorm

henh01 skriver:

UPS sorry jeg skrev hun og ikke ham

Man hvis det "bare" drejer sig om et par timer, så er det vel bare når du selv føler du er klar til det..

Anmeld

28. december 2010

henh01

SpunkenJo skriver:

Tag afsted, og NYD DET!!!

Vi kunne først komme afsted da jeg var færdig med at amme

Så nyd da for sa*** at I kan luske afsted allerede nu.

Det er med at nyde hinanden når det kan lade sig gøre. Tag ud og nyd en tur i biffen, og en dejlig middag. JEG LOVER, at den lille fis nok skal overleve, at I tager ud og leger kærester

Knus Jo

er bare bange for at få dårlig samvittighed over at lade ham passe. Det er jo MOAR han har brug for.

Anmeld

28. december 2010

LR85

jeg havde en veninde der gik lidt ture med min 1 måned gamle dreng, og da han var omkring 2-3 måneder gik jeg lidt ud og shoppede i nærområdet eller lign mens min søster/mand/mor havde ham et par timer.

Synes sagtens du kan komme ud lidt, måske ikke en hel dag/aften, men ud og få en kop kaffe, købe tøj eller lign

Anmeld

28. december 2010

misslea

Wilma er 2½ måned, og jeg har været væk fra hende et par timer.... men så har farmand jo også været herhjemme med hende, og det ser jeg IKKE som pasning... han er jo hendes far... heheh!!!

Men jeg er SLET SLET SLET ikke klar til, at andre end hendes forældre skal passe hende, og der kommer til at gå et godt stykke tid!!! Det kan godt være, at Wilma ville være okay efter at være blevet passet af andre, men det ville jeg SLET ikke....!! Jeg ville ikke kunne nyde det!! Min mand og jeg er RIGTIG gode til at lege kærester, selvom vi ikke er væk fra vores datter!! Hun er super nem og sover 10 timer i træk om natten i sin egen seng, hvilket gør, at vi kan putte og ligge i ske om natten!! Vi har været i baby-bio, på restaurant osv, og har haft Wilma med uden problemer!!! Til foråret skal vi på en romantisk weekendtur og Wilma skal selvfølgelig med...!!!

Hun skal helt sikkert nok blive passet ude... men først når vi er klar!!

Så jeg kandesværre ikke helt svare dig på, hvornår det bliver, men indtil videre er hun ikke blevet passet af andre end hendes forældre... og hun er 2½ måned

Anmeld

28. december 2010

jannebjerre

Jeg var først væk fra Felix et par timer da han var 8 mdr

Anmeld

28. december 2010

SpunkenJo

henh01 skriver:

er bare bange for at få dårlig samvittighed over at lade ham passe. Det er jo MOAR han har brug for.

Det er jo bare din dårlige samvittighed, og ikke noget din lille prut lider under.

Du skal gøre det som er bedst for dig OG ham, og betyder det du ikke får en go aften skal du da blive hjemme.

Men kan du finde ud af at nyde din aften, skal du tage afsted. Hvis din dårlige samvittighed vil påvirke den gode aften med husbonden skal du lade være. (Gav det mening?)

ellers....tag afsted, og NYD DET!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.