Wilma er 2½ måned, og jeg har været væk fra hende et par timer.... men så har farmand jo også været herhjemme med hende, og det ser jeg IKKE som pasning... han er jo hendes far... heheh!!!
Men jeg er SLET SLET SLET ikke klar til, at andre end hendes forældre skal passe hende, og der kommer til at gå et godt stykke tid!!! Det kan godt være, at Wilma ville være okay efter at være blevet passet af andre, men det ville jeg SLET ikke....!! Jeg ville ikke kunne nyde det!! Min mand og jeg er RIGTIG gode til at lege kærester, selvom vi ikke er væk fra vores datter!! Hun er super nem og sover 10 timer i træk om natten i sin egen seng, hvilket gør, at vi kan putte og ligge i ske om natten!! Vi har været i baby-bio, på restaurant osv, og har haft Wilma med uden problemer!!! Til foråret skal vi på en romantisk weekendtur og Wilma skal selvfølgelig med...!!!
Hun skal helt sikkert nok blive passet ude... men først når vi er klar!!
Så jeg kandesværre ikke helt svare dig på, hvornår det bliver, men indtil videre er hun ikke blevet passet af andre end hendes forældre... og hun er 2½ måned 
Anmeld