tak, undskyld og alt det der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

Lusi

Godt at hører hun er nogenlunde okay igen.. Og undskyld tror jeg ikke der er nogen der beder om du siger.. Selvfølgelig er man da 100% hos sit syge barn, og hvis du havde valgt andet, var det HENDE du sku ha sagt undskyld til..! Håber hun snart er helt på toppen igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Mira0911

Fantastisk dejligt at høre at hun har fået det bedre... 

Anmeld

28. december 2010

Caroline86

tusind tak, tøser

nej, selvfølgelig er ingen blever sure,stødt eller lign over at jeg ikke har været online, men jeg føler stadig jeg er gået glip af en masse og jeg har været (og er stadig ) SÅ dårlig til at få svaret på folks mails, sms'er, opkald osv

Anmeld

28. december 2010

Silvermist

Skønne skønne billeder af din bedårende Laura. Hvor er jeg glad for at høre at hun har det bedre. Sikke en omgang for jer alle.

Varme tanker fra mig

Anmeld

28. december 2010

Frøken J.

Caroline86 skriver:

Hej allesammen!

Her lige en glædelig bagjul, tak for opmærksomheden og undskyld mit fravær -tråd

Som de fleste af Jer ved har Laura været MEGET syg i julen. Hun er ikke rask endnu, men har det meget meget bedre. Hun sover rigtig meget og har stadig nogle infektioner hun skal af med men hun er ikke i livsfare længere, feberen er stort set væk og hun spiser og drikker næsten normalt.

jeg vil gerne sige endnu et 1000 tak til alle Jer der har "heppet" på os. Aldrig i mit liv har jeg oplevet noget så hårdt og så skrækkeligt som det vi lige har været igennem. Særligt da de begyndte at tale om den allergiske reaktion og alt det der "livsfare"-snak kom endnu tættere på, brød jeg sammen. Det kunne jeg slet ikke!!!!

Laura er i fuld gang med sin genoptræning og øver sig i at gå igen! 3 uger er længe ikke at bruge sin lille krop men hun er tapper og stædig så hun skal nok komme på benene igen

Hun har tabt sig over et kg så der er også lige lidt der skal fyldes på der igen

når så min TAK er sagt så skylder jeg et undskyld!

Undskyld at jeg ikke har været her! Jeg skal bestræbe mig på at være mere online nu hvor trolden har det bedre det bliver ikke ligeså meget som før sygdom for hun kræver stadig meget og det giver jeg hende selvfølgelig

og så skal I da allesammen lige have et rigtigt glædelig bagjul!!!

Jeg håber I har haft fantastiske juleaftener

Vores juleaften var rigtigt hyggelig trods Lauras sygdom. Vi fik god mad, havde dejligt selskab og så var der da også en masse fantastiske gaver der hjalp på humøret

mange knus Caroline

og så lige lidt billedspam fra vores juleaften

Jeg er så glad for at høre, at det lille pus har det bedre. Og så vover du lige at undskylde én gang mere!  Du skal SLET ikke undskylde! Baby.dk er en dejlig side med dejlige kvindfolk, men dit barn vil altid komme i første række, og det er også sådan det skal være! At du overhovedet har haft overskud til at opdatere en veninde, der har opdateret os, synes jeg er skide sejt. Så du har ikke noget som helst at undskylde for. Husk på det!

Anmeld

28. december 2010

Kruse90

ihh hvor er det godt at høre

skønne billeder, og godt hun hygger tråds sygdom

Det er klart at du ikke har været så meget på.
Hun har haft meget behov for dig

Elsker dig prinsesse

Kram

Anmeld

29. december 2010

Enayia

Caroline86 skriver:

Hej allesammen!

Her lige en glædelig bagjul, tak for opmærksomheden og undskyld mit fravær -tråd

Som de fleste af Jer ved har Laura været MEGET syg i julen. Hun er ikke rask endnu, men har det meget meget bedre. Hun sover rigtig meget og har stadig nogle infektioner hun skal af med men hun er ikke i livsfare længere, feberen er stort set væk og hun spiser og drikker næsten normalt.

jeg vil gerne sige endnu et 1000 tak til alle Jer der har "heppet" på os. Aldrig i mit liv har jeg oplevet noget så hårdt og så skrækkeligt som det vi lige har været igennem. Særligt da de begyndte at tale om den allergiske reaktion og alt det der "livsfare"-snak kom endnu tættere på, brød jeg sammen. Det kunne jeg slet ikke!!!!

Laura er i fuld gang med sin genoptræning og øver sig i at gå igen! 3 uger er længe ikke at bruge sin lille krop men hun er tapper og stædig så hun skal nok komme på benene igen

Hun har tabt sig over et kg så der er også lige lidt der skal fyldes på der igen

når så min TAK er sagt så skylder jeg et undskyld!

Undskyld at jeg ikke har været her! Jeg skal bestræbe mig på at være mere online nu hvor trolden har det bedre det bliver ikke ligeså meget som før sygdom for hun kræver stadig meget og det giver jeg hende selvfølgelig

og så skal I da allesammen lige have et rigtigt glædelig bagjul!!!

Jeg håber I har haft fantastiske juleaftener

Vores juleaften var rigtigt hyggelig trods Lauras sygdom. Vi fik god mad, havde dejligt selskab og så var der da også en masse fantastiske gaver der hjalp på humøret

mange knus Caroline

og så lige lidt billedspam fra vores juleaften

Kære Caroline!

Glædelig bag-jul til jer også!
Kan slet ikke forstå du skulle undskylde for noget som helst, slet ikke for ikke at være online! Jeg er sikker på alle mennesker med bare en lille smule hjerte kan forstå hvorfor du ikke har været online særlig meget, hvis overhovedet! Jeg kan ikke sætte mig ind i hvor forfærdeligt det må være at stå ved siden af og se til mit barn er sygt og har det så skidt som Laura havde det, men kan ihvertfald sætte mig ind i angsten for at miste! Så jeg føler virkelig med jer!

Det er dejligt at høre hun har det bedre, men husk også at hele dig selv lidt, for det er også hårdt for mor og far!

Håber alt det bedste fra jer frem over!

Kæmpe kram til dig sveske!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.