Hej allesammen!
Her lige en glædelig bagjul, tak for opmærksomheden og undskyld mit fravær -tråd 
Som de fleste af Jer ved har Laura været MEGET syg i julen. Hun er ikke rask endnu, men har det meget meget bedre. Hun sover rigtig meget og har stadig nogle infektioner hun skal af med men hun er ikke i livsfare længere, feberen er stort set væk og hun spiser og drikker næsten normalt.
jeg vil gerne sige endnu et 1000 tak til alle Jer der har "heppet" på os. Aldrig i mit liv har jeg oplevet noget så hårdt og så skrækkeligt som det vi lige har været igennem. Særligt da de begyndte at tale om den allergiske reaktion og alt det der "livsfare"-snak kom endnu tættere på, brød jeg sammen. Det kunne jeg slet ikke!!!!
Laura er i fuld gang med sin genoptræning og øver sig i at gå igen! 3 uger er længe ikke at bruge sin lille krop men hun er tapper og stædig så hun skal nok komme på benene igen 
Hun har tabt sig over et kg så der er også lige lidt der skal fyldes på der igen 
når så min TAK er sagt så skylder jeg et undskyld!
Undskyld at jeg ikke har været her! Jeg skal bestræbe mig på at være mere online nu hvor trolden har det bedre
det bliver ikke ligeså meget som før sygdom for hun kræver stadig meget og det giver jeg hende selvfølgelig 
og så skal I da allesammen lige have et rigtigt glædelig bagjul!!!
Jeg håber I har haft fantastiske juleaftener 
Vores juleaften var rigtigt hyggelig trods Lauras sygdom. Vi fik god mad, havde dejligt selskab og så var der da også en masse fantastiske gaver der hjalp på humøret 
mange knus Caroline
og så lige lidt billedspam fra vores juleaften 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld