tak, undskyld og alt det der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.059 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. december 2010

Caroline86

Hej allesammen!

Her lige en glædelig bagjul, tak for opmærksomheden og undskyld mit fravær -tråd

Som de fleste af Jer ved har Laura været MEGET syg i julen. Hun er ikke rask endnu, men har det meget meget bedre. Hun sover rigtig meget og har stadig nogle infektioner hun skal af med men hun er ikke i livsfare længere, feberen er stort set væk og hun spiser og drikker næsten normalt.

jeg vil gerne sige endnu et 1000 tak til alle Jer der har "heppet" på os. Aldrig i mit liv har jeg oplevet noget så hårdt og så skrækkeligt som det vi lige har været igennem. Særligt da de begyndte at tale om den allergiske reaktion og alt det der "livsfare"-snak kom endnu tættere på, brød jeg sammen. Det kunne jeg slet ikke!!!!

Laura er i fuld gang med sin genoptræning og øver sig i at gå igen! 3 uger er længe ikke at bruge sin lille krop men hun er tapper og stædig så hun skal nok komme på benene igen

Hun har tabt sig over et kg så der er også lige lidt der skal fyldes på der igen

når så min TAK er sagt så skylder jeg et undskyld!

Undskyld at jeg ikke har været her! Jeg skal bestræbe mig på at være mere online nu hvor trolden har det bedre det bliver ikke ligeså meget som før sygdom for hun kræver stadig meget og det giver jeg hende selvfølgelig

og så skal I da allesammen lige have et rigtigt glædelig bagjul!!!

Jeg håber I har haft fantastiske juleaftener

Vores juleaften var rigtigt hyggelig trods Lauras sygdom. Vi fik god mad, havde dejligt selskab og så var der da også en masse fantastiske gaver der hjalp på humøret

mange knus Caroline

og så lige lidt billedspam fra vores juleaften

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

BabyMus

Hvor er det bare dejligt at hun har fået det bedre. (:

Anmeld

28. december 2010

SussieThyssen

Åhh..søde ven..du skal da ikke undskylde for dit fravær, det er der jo en logisk forklaring på, og livet er trods alt vigtigere end baby.dk.

Og så er det så vidunderligt at din lille pige har det bedre og at I trods alt har haft en dejlig jul.
Nu håber jeg at hun hurtigt kommer over det sidste og at I vil gå et dejligt forår i møde uden flere dårligsdomme.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. december 2010

Zafir

PYT med at du ikke har været online. Det vigtigste er at I er OK...!!!  Der er sendt så mange tanker i jeres retning. Jeg er rigtig ked af at jeg ikke nåede at se at I var OK julemorgen, for jeg var godtnok lidt ængstelig, indtil jeg fandt tråden førstejuledag om aftenen...

Så SKØNT SKØNT skønt at der er bedring på vej til jer og sikke en tur. jeg var i den grad også gået i sort, hvis det var en af mine piger der havde været igennem det samme.

Masser af kærlighed til jer!!! (og glæder mig til at se jer den 8. januar VI har bestilt færgen )

Anmeld

28. december 2010

Cris

Gudskelov hun er ok nu, pyt alt andet!

Anmeld

28. december 2010

VIPpigen

Dejligt at det går godt fremad med hende. Og glædelig bagjul...

Så en lille skideballe..... Du skal skisme da ikke undskylde over ikke at have været på. Din familie er vigtigst, og vi er allesammen fraværende når der sker noget. Det ved vi her på nettet, og venter selvfølgelig spændte på svar om hvordan det går, men en undskyldning skal vi altså ikke have her

Håber i får masser af dejlige og positive oplevelser i 2011, det kan man vidst godt ønske sig med sådan en slutning.

Glædelig bagjul, og godt nytår

Anmeld

28. december 2010

KajaHH

Jeg synes bestemt ikke du skal undskylde dit fraværd.

Det vigtigste er at bette musen har det bedre,og at du er der for hende, alle herinde kommer da i anden eller tredje række,så jeg synes da bestemt ikke du skal undskylde.

Håber på at alt kommer til at være ved det gamle igen, inden alt for lang tid.

herfra

Anmeld

28. december 2010

mor-til-vanessa

dejligt hun har fået det bedre og sikke nogle fantastiske billeder af hende og dig.

og hvor er den sød den der gå ko

Anmeld

28. december 2010

SiLiMiMa

STORT KRAM!!!

dejlige billeder!!!

heise

Anmeld

28. december 2010

Trine89

Hvor er det bare dejligt at det igen går den rigtige vej med den lille trold..  

Hun er bare så sej. I er så seje for nøj hvor var det godt nok et drama I har haft jer.. 

og det ser altså ud til at I har hygget jer juleaften  
Og man kan da godt se at den lille Laura er i bedring det er dejligt at se.

og Smukke jeg må sige: KÆFT hvor ser du bare GODT ud på det billede der er med dig og Laura..

Trine 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.