baby ting :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

Moar2011

Pernille08 skriver:

Heeej .

jeg har lavede et indlæg der hedder : Jeg keder mig . Jeg kan ikk finde ud af at sætte linket ind , men gå på min profil og du kan finde det , der står der alllllllt det jeg har købt

1000 tak - kigger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

camillakrath

I den bog man får ved første lægebesøg, er der en liste med hvad man skal anskaffe sig. Og lidt individuelt til sommer eller vinterbørn

Anmeld

28. december 2010

Benjamins'mor

Hvis du bare har 2-3 sutteflasker og det der tilhører så er det fint. Og så også have lidt af det der der skal i flaskerne.

Jeg fik afvide af sundhedsplejersken at det ville være rart at have stående hvis man lige pludselig ikke kan amme mere og barnet er sulten.

Anmeld

28. december 2010

Benjamins'mor

En babyalarm ville også være en super ting at købe.

Anmeld

28. december 2010

Benjamins'mor

Nu skriver du at du skal have et sommerbarn. Så ville jeg synes det ville være en god idé at købe nogle af de der solhatte, for barnet må jo ikke få sol. De har meget sart hud sådan nogle små nogle.

Så ville jeg også købe en tættekam og en babybørste.

Anmeld

28. december 2010

Bare mig..

Babyklar skriver:

er det dumt at købe sutter, og dutter til sutteflasker før bettemanden er kommet til verden ? eller er der nogen sutter som de fleste børn ville have ?

Nej det synes jeg  ikke er dumt.. Men jeg købte en pakke af hver slags.. Jeg kender flest der vil have de "kedelige" runde sutter.. Og det vil vores også helst have..

Anmeld

28. december 2010

LC

Lige lidt ekstra:

Hovedpude - Lovenest, så du undgår fladt baghoved.

Babysolcreme - når det er en sommerbaby

Ammeindlæg i uld

Anmeld

29. december 2010

Moar2011

LC skriver:

Lige lidt ekstra:

Hovedpude - Lovenest, så du undgår fladt baghoved.

Babysolcreme - når det er en sommerbaby

Ammeindlæg i uld

Lovenest hvordan ser den ud, og hvor køber man den ?

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Jeg vil frartåde dig at bruge babypude (hovedepude)

det er i hvertfald hvad jeg har fået afvide af allllllllle mennesker .

Anmeld

29. december 2010

Moar2011

281210 skriver:

Hvis du bare har 2-3 sutteflasker og det der tilhører så er det fint. Og så også have lidt af det der der skal i flaskerne.

Jeg fik afvide af sundhedsplejersken at det ville være rart at have stående hvis man lige pludselig ikke kan amme mere og barnet er sulten.

hvad er det det hedder, det til at lave det af ? hvis man lige pludselig ikke kan amme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.