baby ting :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.917 visninger
26 svar
0 synes godt om
28. december 2010

Moar2011

sætter det lige ind her, da jeg ikke ellers vidste hvor det ville passe hen - som sagt går vi ind i jan/feb udsalg , og det ville jeg nyde til at købe ting til bettemanden  ville i hjælpe mig med, at lave en liste om alt det der skal være og bruges til en bette og mig selv som mor selvf  - fra små ting til store ting. for så laver jeg nemlig en liste, så jeg er sikker på at huske det hele :p

håber i er friske hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Bare mig..

Babyklar skriver:

sætter det lige ind her, da jeg ikke ellers vidste hvor det ville passe hen - som sagt går vi ind i jan/feb udsalg , og det ville jeg nyde til at købe ting til bettemanden  ville i hjælpe mig med, at lave en liste om alt det der skal være og bruges til en bette og mig selv som mor selvf  - fra små ting til store ting. for så laver jeg nemlig en liste, så jeg er sikker på at huske det hele :p

håber i er friske hihi

Jeg kan godt hjælpe, men glemmer helt sikkert noget

Nå jeg starter, noget er knap så nødvendigt og andet det helt bassalt, du kan jo selv suterer (staves), men det er det vi har haft:

Tremmeseng,

puslebord/hynde,

babydyne + betræk evt 2 dyner,

sengehimmel + stativ dertil

tøj til baby, og du behøver altså ikke VILDT meget i fx størrelse 56 for de vokser SÅ hurtigt ud af det.. Men bodyer er dejlige at have rigeligt af for det er tit det de kommer til at tisse igennem eller dem der sidder lidt pubæ på..

amme bher hvis du skal amme, evt ammebluser (det er VILDT dejligt at have, jeg havde ALTID sådan en på),

babysæbe, måske lidt olie, creme (olie og creme er jeg først begyndt at bruge lidt af nu hvor hun er 7 mdr),

ammepude,

sengerend,

badekar, evt stativ dertil også,

barnevogn og betræk til madressen deri,

pusletaske,

engangsservietter,

stofbleer (mange),

almindelige bleer (de mindste),

autostol,

babyhatte,

overtøj til baby (selvf. alt efter hvornår den lille kommer),

tæppe til at svøbe i (rigtig rart at have)

Bæresele

Sutteflasker (HVIS du nu ikke kan amme)+ nogen brikker erstatning. eks. NAN1 eller alomin.

Almindelige sutter

Ja det var det jeg sådan lige kunne komme på..

Anmeld

28. december 2010

Moar2011

1000 tak

ville det være en ide med en "bryst pumpe" ved ikk lige hvad sådan en kaldes præcis heh :p ..

der blir et sommerbarn - hvad med lege tøj, det bruger de ikk rigtig gør de ?

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

Du må skrive hvis du mangler: sengerand (blå- babysam), autostol (recaro), bodyer i 62 (har en i 56 og 68 har jeg en masse a osse, natdragter 62 og 68, og bukser og bluser til drenge billigt!!), madres til lift + lagner, bæresele (babybjørn) og jeg har sikkert osse mere..

Anmeld

28. december 2010

Bare mig..

Babyklar skriver:

1000 tak

ville det være en ide med en "bryst pumpe" ved ikk lige hvad sådan en kaldes præcis heh :p ..

Jeg skulle til eksamener som toget par timer af gangen, en uge efter jeg havde født, så jeg købte en, og for mig var det nok med en håndpunpe til 300 kr eller hvad den nu kostede.. Skal du malke meget ud, så er det nok en ide med en elektrisk.. Men ellers kan man låne en i babysam eksempelvis og så kan du jo altid se om du skal købe en selv eller om det er nok at bruge den du kan låne for en kort stund.. Men finder du en billigt, ville jeg nok købe en

Altså vi købte legetøj, men nej det bruger de jo ikke som sådan i starten men de kan godt lide at ligge ig kigge på eksempeltvis en uro over puslebordet, eller bare ting der dingler som de kan kigge lidt efter.. Men nej, legetøj som sådan bruger de ikke så små men begynder så småt ved de der 8 uger og gribe ud efter det

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

Babyklar skriver:

1000 tak

den første tid bruger de ikk legetøj... men omkring 2-3 mdr, når de kan gribe fat i ting, kan en rangle være god..!!

Anmeld

28. december 2010

Moar2011

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg skulle til eksamener som toget par timer af gangen, en uge efter jeg havde født, så jeg købte en, og for mig var det nok med en håndpunpe til 300 kr eller hvad den nu kostede.. Skal du malke meget ud, så er det nok en ide med en elektrisk.. Men ellers kan man låne en i babysam eksempelvis og så kan du jo altid se om du skal købe en selv eller om det er nok at bruge den du kan låne for en kort stund.. Men finder du en billigt, ville jeg nok købe en

Altså vi købte legetøj, men nej det bruger de jo ikke som sådan i starten men de kan godt lide at ligge ig kigge på eksempeltvis en uro over puslebordet, eller bare ting der dingler som de kan kigge lidt efter.. Men nej, legetøj som sådan bruger de ikke så små men begynder så småt ved de der 8 uger og gribe ud efter det

Okey tak for tippet - det var nu bare for at have en, hvis man skal bruge en

så i terioen kan man ønske sig det meste legetøj i dåbsgave evt ?

Anmeld

28. december 2010

Bare mig..

Babyklar skriver:

Okey tak for tippet - det var nu bare for at have en, hvis man skal bruge en

så i terioen kan man ønske sig det meste legetøj i dåbsgave evt ?

Ja det kan du sagtens

Anmeld

28. december 2010

Moar2011

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja det kan du sagtens

er det dumt at købe sutter, og dutter til sutteflasker før bettemanden er kommet til verden ? eller er der nogen sutter som de fleste børn ville have ?

Anmeld

28. december 2010

mortilnoahogmelina

Heeej .

jeg har lavede et indlæg der hedder : Jeg keder mig . Jeg kan ikk finde ud af at sætte linket ind , men gå på min profil og du kan finde det , der står der alllllllt det jeg har købt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.