Erfaringer med Holbæk eller Roskilde sygehus????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.002 visninger
21 svar
0 synes godt om
28. december 2010

heisamig

Heeej piger.

Så skal vi til første graviditetsundersøgelse hos lægen imorgen - jeg glæder mig helt vildt...! Uh, det bliver spændende.

I den forbindelse har jeg læst mig frem til, at man allerede der beslutter hvor man gerne vil føde henne. Jeg bor i Tølløse og derfor vil det være oplagt at vælge Holbæk, da dette er det nærmeste. Vi har dog haft nogle uheldige oplevelser med Holbæk og overvejer derfor at ønske Roskilde.

Er der nogen der har nogle erfaringer med enten Holbæk eller Roskilde som der har lyst til at dele???

Endnu et spørgsmål - havde I nogle "krav"? Jeg har to krav - at Christian må overnatte sammen med os, hvis vi skal bliver der og at der må komme to med til fødslen...

Det kan man vel sagtens forlange, ikk???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

JuelZ

heisamig skriver:

Heeej piger.

Så skal vi til første graviditetsundersøgelse hos lægen imorgen - jeg glæder mig helt vildt...! Uh, det bliver spændende.

I den forbindelse har jeg læst mig frem til, at man allerede der beslutter hvor man gerne vil føde henne. Jeg bor i Tølløse og derfor vil det være oplagt at vælge Holbæk, da dette er det nærmeste. Vi har dog haft nogle uheldige oplevelser med Holbæk og overvejer derfor at ønske Roskilde.

Er der nogen der har nogle erfaringer med enten Holbæk eller Roskilde som der har lyst til at dele???

Endnu et spørgsmål - havde I nogle "krav"? Jeg har to krav - at Christian må overnatte sammen med os, hvis vi skal bliver der og at der må komme to med til fødslen...

Min familie har en del dårlige oplevelser mht til fødsel på Roskilde sygehus ! du må gerne vide hvad men du skal lige selv spørge indtil det
Mht til undersøgelser og lign er Roskilde rigtig søde og godmodige, Hvor Holbæk er en lidt blandet følelse.. - Har ikke selv født endnu eller været til graviditetsundersøgelse, men hvis jeg kan komme til det vil jeg vælge Holbæk

Anmeld

28. december 2010

heisamig

Tak for det ærlige svar...Hmm...ja, se det gør det sguda svært...

Ikke fordi det skal uddybes, men var det generelt for Roskilde sygehus eller var det måske bare en konkret jordemoder???

Anmeld

28. december 2010

JuelZ

heisamig skriver:

Tak for det ærlige svar...Hmm...ja, se det gør det sguda svært...

Ikke fordi det skal uddybes, men var det generelt for Roskilde sygehus eller var det måske bare en konkret jordemoder???

Det var Roskilde Sygehus der lavede en fejl... En jordmor blev dog os fyret efter episoden

Anmeld

28. december 2010

heisamig

Hold da op - det lyder som om det var slemt og en kæmpe fejl...! Håber du kan få lov at vælge Holbæk

Anmeld

28. december 2010

JuelZ

heisamig skriver:

Hold da op - det lyder som om det var slemt og en kæmpe fejl...! Håber du kan få lov at vælge Holbæk

Håber jeg også selv, om ikke andet så ved jeg slet ikke om Roskilde er inden under her hvor vi bor, vi bor i Dianalund, så ved ikke om det er Holbæk-Næstved eller om der er sygehus i Slagelse

Men selvfølgelig det var en enkelt fejl og det er 4 år siden og det kan jo være blevet bedre på Roskilde Sygehus

Anmeld

28. december 2010

heisamig

Nææh, jeg ved slet ikke noget om hvilke man kan vælge og sådan. Troede faktisk der var frit valg, men jeg tænker at når man begynder at få veer er man nok ikke interesseret i at køre mere end højst nødvendigt

Hvor langt er du henne?

Anmeld

28. december 2010

Ann.

heisamig skriver:

Heeej piger.

Har ikke nogen erfaring med de sygehuse.

Men det med dine krav - du kan ikke selv bestemme om din mand/kæreste må sove der, det afhænger af mange ting, sådan som plads og tid. 

Der må gerne komme 2 med til fødslen.

Anmeld

28. december 2010

JacobsMoar

TinaMajdah91Juel skriver:

Håber jeg også selv, om ikke andet så ved jeg slet ikke om Roskilde er inden under her hvor vi bor, vi bor i Dianalund, så ved ikke om det er Holbæk-Næstved eller om der er sygehus i Slagelse

Men selvfølgelig det var en enkelt fejl og det er 4 år siden og det kan jo være blevet bedre på Roskilde Sygehus

Må jeg spørge om hvar der skete?

Send mig gerne en PB

Anmeld

28. december 2010

JacobsMoar

Jeg fødte på Roskilde sygehus ffor 2 måneder siden.. Og var MEGET tilfreds !!

Da jeg til sidst får at vide at han skal ud nu, ellers er det KS står de allerede med det ene ben ude af døren, men er tror samtidig på at han nok skal komme ud den sidste gang de sætter CUP'en på..

Så kun  til Roskilde sygehus....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.