De dersens smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

RiUL

Heidibh skriver:

Og det er det helt sikkert  Kan også kun sige at det bliver helt fantastisk

Ja, det er svært at glæde sig alt for meget, jeg har ikke rigtig forstået det endnu. Men glæder mig til at man begynder at kunne se og mærke lidt mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

FamilenStorm

ri.ul skriver:

Ja, det er svært at glæde sig alt for meget, jeg har ikke rigtig forstået det endnu. Men glæder mig til at man begynder at kunne se og mærke lidt mere

Det kan jeg sagtens følge dig i.. Frem til uge 12 var jeg et stort nervevrag og kunne mærke alt hvad der foregik i min krop  Var så nervøs for at det skulle gå galt..

Anmeld

28. december 2010

RiUL

Heidibh skriver:

Det kan jeg sagtens følge dig i.. Frem til uge 12 var jeg et stort nervevrag og kunne mærke alt hvad der foregik i min krop  Var så nervøs for at det skulle gå galt..

Ja, det er vildt at man har det sådan  

Men tror bare jeg vil slappe af, og være glad, og ikke bekymre mig (selvom det er svært)

Anmeld

28. december 2010

Muffinmus

hold bare øje med smerterne, bliver de som de er er det ok, men bliver de værre og har du fortsat feber skal du tjekkes for en graviditet uden for livmoderen tror jeg.

Men ellers er det nok bare livmoderen der reagere og lidt snue:-)

Anmeld

28. december 2010

RiUL

MariaE skriver:

hold bare øje med smerterne, bliver de som de er er det ok, men bliver de værre og har du fortsat feber skal du tjekkes for en graviditet uden for livmoderen tror jeg.

Men ellers er det nok bare livmoderen der reagere og lidt snue:-)

Ja, min læge mente ikke at "feberen" var høj nok. Plejer at ligge på 36,2 grader, og den var 37,7 grader. Så hun sagde at hun var ikke urolig for smerterne, men hun ville gerne tjekke mig for blærebetændelse

Så håber at alt er som det skal være  

- Og ja, er sikker på at det er influenza, for føj hvor er jeg skidt lige nu

Anmeld

28. december 2010

FamilenStorm

ri.ul skriver:

Ja, det er vildt at man har det sådan  

Men tror bare jeg vil slappe af, og være glad, og ikke bekymre mig (selvom det er svært)

Og er også den helt rigtige ndstilling Man kan jo hverkem gøre fra eller til alligevel

Anmeld

28. december 2010

RiUL

Heidibh skriver:

Og er også den helt rigtige ndstilling Man kan jo hverkem gøre fra eller til alligevel

Nej, lige præcis Hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.