De dersens smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. december 2010

RiUL

Ja, de der smerter/niv/ømhed i underlivet, de var meget voldsomme i nat, kunne ikke sove pga det.

Talte med min læge idag, da jeg også havde haft feber, og hun sagde at hos nogle var det meget normalt at det gjorde meget ondt så tidligt, hos nogle.

Havde/har I også meget ondt nogle gange?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

FamilenStorm

ri.ul skriver:

Ja, de der smerter/niv/ømhed i underlivet, de var meget voldsomme i nat, kunne ikke sove pga det.

Talte med min læge idag, da jeg også havde haft feber, og hun sagde at hos nogle var det meget normalt at det gjorde meget ondt så tidligt, hos nogle.

Havde/har I også meget ondt nogle gange?

Jeps jeps jeps.. Det oplevede jeg også.. Og ihh hvor blev jeg nervøs hver gang, hvilket resulterede i 3 besøg hos lægevagten inden for 14 dage  (lidt pinligt til sidst men man vidste jo ikke bedre )

Men blev det klogere at det var ganske ufarligt, så længe du ikke bløder..

Uden det skal gøre dig nervøs kan det måske også være en GUL, men det vil du kunne få din læge til at undersøge hvis det bliver værer...

Anmeld

28. december 2010

Happiness

Jeg har haft de smerter fra uge 6 og har dem stadig... Men det er ganske normalt. Der er stor forskel hvor stor smerten er hos den enkelte. Jeg har været meget bekymret!

Men alt er som det skal være

Knus fra en som lige har overstået en vidunderlig nakkefoldscanning, selv med "små" niv i underlivet

Anmeld

28. december 2010

RiUL

Heidibh skriver:

Jeps jeps jeps.. Det oplevede jeg også.. Og ihh hvor blev jeg nervøs hver gang, hvilket resulterede i 3 besøg hos lægevagten inden for 14 dage  (lidt pinligt til sidst men man vidste jo ikke bedre )

Men blev det klogere at det var ganske ufarligt, så længe du ikke bløder..

Uden det skal gøre dig nervøs kan det måske også være en GUL, men det vil du kunne få din læge til at undersøge hvis det bliver værer...

Ja, i nat blev jeg godt nok urolig Det bliver nok en værre vildbasse baby :p

GUL, hvad er det dog?

Anmeld

28. december 2010

RiUL

MaybeMe skriver:

Jeg har haft de smerter fra uge 6 og har dem stadig... Men det er ganske normalt. Der er stor forskel hvor stor smerten er hos den enkelte. Jeg har været meget bekymret!

Men alt er som det skal være

Knus fra en som lige har overstået en vidunderlig nakkefoldscanning, selv med "små" niv i underlivet

Ja, fra uge 6, har også læst at det er mest "normalt" fra uge 6. Men jeg fik altså smerterne dagen efter jeg havde testet positiv, men på den anden side, jeg er heller ikke helt sikker på hvor langt/kort () jeg er henne, da der har været rod i det hele de sidste 3 mdr

Uh, hvor dejligt at alt er okay med jeres baby  

Anmeld

28. december 2010

FamilenStorm

ri.ul skriver:

Ja, i nat blev jeg godt nok urolig Det bliver nok en værre vildbasse baby :p

GUL, hvad er det dog?

Hehe ja.. Den vil have plads.. Er helt sikkert bare ligament smerter du mærker, som er din livmoder der er igang med at udvide sig og gøre plads til den lille spire

Ihh ´tør næsten ikke skrive det, for det er slet ikke for at gøre dig urolig og tror Slet ikke det er noget du skal bekymre dig, da det sker sjældent.. men GUL er graviditet uden for livmoderen.. Men så længe din læge ikke har haft mistanke om det, tror jeg ikke det er noget du skal tænke på..

Anmeld

28. december 2010

RiUL

Heidibh skriver:

Hehe ja.. Den vil have plads.. Er helt sikkert bare ligament smerter du mærker, som er din livmoder der er igang med at udvide sig og gøre plads til den lille spire

Ihh ´tør næsten ikke skrive det, for det er slet ikke for at gøre dig urolig og tror Slet ikke det er noget du skal bekymre dig, da det sker sjældent.. men GUL er graviditet uden for livmoderen.. Men så længe din læge ikke har haft mistanke om det, tror jeg ikke det er noget du skal tænke på..

Ja, det må det være

Smerterne er heldigvis ikke slemme nu Nå ja, det kan jo godt ske at det er graviditet uden for livmoderen, men det håber jeg sgu ikke at det er Hehe

Anmeld

28. december 2010

FamilenStorm

ri.ul skriver:

Ja, det må det være

Smerterne er heldigvis ikke slemme nu Nå ja, det kan jo godt ske at det er graviditet uden for livmoderen, men det håber jeg sgu ikke at det er Hehe

Er helt sikkert bare ligamentsmerter så.. De kommer og går  Så det andet slår vi langt væk igen

Anmeld

28. december 2010

RiUL

Heidibh skriver:

Er helt sikkert bare ligamentsmerter så.. De kommer og går  Så det andet slår vi langt væk igen

Ja, det kan man altid bekymre sig om hvis dommen skulle falde Men jeg krydser da for at aaaaalt er helt helt normalt Vi glæder os jo sådan

Anmeld

28. december 2010

FamilenStorm

ri.ul skriver:

Ja, det kan man altid bekymre sig om hvis dommen skulle falde Men jeg krydser da for at aaaaalt er helt helt normalt Vi glæder os jo sådan

Og det er det helt sikkert  Kan også kun sige at det bliver helt fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.