Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

Anonym trådstarter

Takker for svarene alle sammen. Jeg tror sgu jeg bruger den med: at jeg er en af de trælse kunder, som kommer og bytter noget for at få¨det til en anden pris.... Alt afhængig af hvordan hun tager det, kan det jo være at jeg bruger de 1000 på noget ande i butikken

Min mor har tilbudt at købe den efter jeg har indleveret den. Men jeg ved sguy ikke om det er for gennemskueligt?

Det er en lille butik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Ina33

Anonym skriver:

Takker for svarene alle sammen. Jeg tror sgu jeg bruger den med: at jeg er en af de trælse kunder, som kommer og bytter noget for at få¨det til en anden pris.... Alt afhængig af hvordan hun tager det, kan det jo være at jeg bruger de 1000 på noget ande i butikken

Min mor har tilbudt at købe den efter jeg har indleveret den. Men jeg ved sguy ikke om det er for gennemskueligt?

Det er en lille butik.

Nu er jeg da helt spændt, lad os høre hvordan det ender med jakken.

Jeg ved at man i Salling her i Aalborg altid kan komme med en vare, som er nedsat efter man har købt den, og blot få refunderet det man har betalt for meget.

Jeg synes du er i din gode ret til at spørge om du kan få halvdelen af beløbet retur, jeg synes det er mange penge.

Anmeld

28. december 2010

Pena

Når det nu er en lille butik er jeg ikke sikker på de bruger prissikring.

Jeg ved ikke om det er en pligt eller bare god skik, at butikken oplyser en om at varen snart kommer på tilbud.

Jeg ved i jysk har de prissikring. Dvs man kan altid få varen til den billige pris indenfor 14 dage. Netop som en anden skriver i tråden.

Jeg synes på ingen måder det er grisk at ville have pengene retur.

Jeg synes nærmere det er at gøre kunderne til grin at sætte alting ned lige efter jul.

Måske du ikke kan få pengene retur når det er en lille butik, men så har du da 1000 kr til senere hen (+ en jakke her og nu).

Jeg ville uden at blinke sige jeg ville have jakken byttet, og så derefter sige jeg gerne ville købe den. Butikken ved jo godt den får disse reaktioner når de sætter ned lige efter jul.

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

Pena skriver:

Når det nu er en lille butik er jeg ikke sikker på de bruger prissikring.

Jeg ved ikke om det er en pligt eller bare god skik, at butikken oplyser en om at varen snart kommer på tilbud.

Jeg ved i jysk har de prissikring. Dvs man kan altid få varen til den billige pris indenfor 14 dage. Netop som en anden skriver i tråden.

Jeg synes på ingen måder det er grisk at ville have pengene retur.

Jeg synes nærmere det er at gøre kunderne til grin at sætte alting ned lige efter jul.

Måske du ikke kan få pengene retur når det er en lille butik, men så har du da 1000 kr til senere hen (+ en jakke her og nu).

Jeg ville uden at blinke sige jeg ville have jakken byttet, og så derefter sige jeg gerne ville købe den. Butikken ved jo godt den får disse reaktioner når de sætter ned lige efter jul.

Tak for jeres indlæg og syn på sagen. Jeg må se om jeg kan få mandet mig op til at gå i butikken. Jeg har det netop også sådan at jeg føler mig lidt til grin . Det er jo for dælan 1000 kr.

Men jeg er også lidt flov ved det hvorfor ved jeg faktisk ikke for jeg har det netop også sådan at jeg synes det gør lidt grin med os kunder og det var dem som burde være flove.

Jeg må se om modet er med mig en af de nærmeste dage.

Om jeg så "bare" får 1000 på en tilgode seddel, det rækker da også langt i tøjbudgettet i disse udsalgsdage.

Anmeld

30. december 2010

Anonym trådstarter

Så er den byttet- valgte at lægge kortene på bordet. Fik 1000 at shoppe for. Det rækker langt når der er halv pris. Tak for jeres input, det er ingen tvivl om at i gav mig modet og overbevisningen om at det er butikken som er frække og ikke mig

Anmeld

30. december 2010

Muffinmus

Jeg ville bare gå ind og få et tilgodebevis eller hvad de nu har af måder at gøre det , vente en dag og så købe den:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.