Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. december 2010

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg har fået en lkker jakke i julegave af min mand. Jeg er dog stadig i tvivl om jeg vil beholde den /om den klæder mig.

Jeg gik tilfældig forbi butikken hvor den er købt i gr. Der er nu 50% på alt!!! Dvs. denne jakke kan man spare 1000 kr på- den har kostet 2000.

Jeg tænker at hvis jeg kan få den til 1000 vil jeg ude tvivl beholde den, men hvordan tackler jeg lige at få den "byttet"?

Er det flabet at komme og bytte den og købe den igen elle rhvordan gør jeg lige uden at være ubehøvlet?

Hvad ville i gøre? Tænker på at afleverer den og få en kollega til at købe den en halv trime senere, men der er kun den tilbage, så jeg risikerer at den er solgt og/eller at blive til grin hvis jeg bliver afsløret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

wamse

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg har fået en lkker jakke i julegave af min mand. Jeg er dog stadig i tvivl om jeg vil beholde den /om den klæder mig.

Jeg gik tilfældig forbi butikken hvor den er købt i gr. Der er nu 50% på alt!!! Dvs. denne jakke kan man spare 1000 kr på- den har kostet 2000.

Jeg tænker at hvis jeg kan få den til 1000 vil jeg ude tvivl beholde den, men hvordan tackler jeg lige at få den "byttet"?

Er det flabet at komme og bytte den og købe den igen elle rhvordan gør jeg lige uden at være ubehøvlet?

Hvad ville i gøre? Tænker på at afleverer den og få en kollega til at købe den en halv trime senere, men der er kun den tilbage, så jeg risikerer at den er solgt og/eller at blive til grin hvis jeg bliver afsløret

Kan ikke forstå hvorfor du ikke bare beholder den så Den er okay at beholde, hvis du kan få penge ud af det også eller hvad?

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Kan ikke forstå hvorfor du ikke bare beholder den så Den er okay at beholde, hvis du kan få penge ud af det også eller hvad?

Tja, sådan læses det måske.

Men det er mere det at jeg synes den er lækker, men som min mad sagde, jeg skulle være mega vild med den i forhold til den pris han har givet.

På den ene side synes jeg, at 2000 er rigtig meget for en jakke jeg ikke er sikker på jeg får brugt og få den anden side synes jeg det er torske dumt at betale 200 for den hvis jeg kan få den til 1000.

Jeg kan godt lide jakken

Anmeld

28. december 2010

wamse

Anonym skriver:

Tja, sådan læses det måske.

Men det er mere det at jeg synes den er lækker, men som min mad sagde, jeg skulle være mega vild med den i forhold til den pris han har givet.

På den ene side synes jeg, at 2000 er rigtig meget for en jakke jeg ikke er sikker på jeg får brugt og få den anden side synes jeg det er torske dumt at betale 200 for den hvis jeg kan få den til 1000.

Jeg kan godt lide jakken

Jeg ville ville enten beholde den eller ej, og så være ret ligeglad med prisen for den. Hvis jeg kunne lide den ville jeg selvfølgelig beholde den, hvis jeg ikke var sikker på at jeg ville bruge den, så ville jeg gå ned og få den byttet til noget jeg ville gå med så.

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg ville ville enten beholde den eller ej, og så være ret ligeglad med prisen for den. Hvis jeg kunne lide den ville jeg selvfølgelig beholde den, hvis jeg ikke var sikker på at jeg ville bruge den, så ville jeg gå ned og få den byttet til noget jeg ville gå med så.

Ok - så du ville ikke tage dig af at du giver 1000 kr. for meget? Det kan da godt være det er mig, som er underlig, men jeg synes da 1000 er mange penge, som man skal arbejde længe for.

Anmeld

28. december 2010

LinLin

Hvis en butik har returret må man gerne  levere en gave tilbage og få samme til den nedsatte pris...

Anmeld

28. december 2010

slettet_7530

Anonym skriver:

Jeg havde da uden tvivl allirete mig med en veninde som tilfældigvis er i butikken på samme tid som du aflevere tilbage hvortil hun udbryder naiii er den gået retu hvad koster den for det er lige den jakke jeg har haft kig på, og siger de ja den kommer til at koste 1000,00 så betaler hun og går glad ud af forretningen og overlevere den til dig, som har fået ny jakke samt 1000,00 at solde for jeg ville ikke betænake mig 1 sekund

Anmeld

28. december 2010

Stumpen

Altså inden jul (i nov) købte jeg en pude til 400 til min kæreste... To uger efter kom den til halv pris og jeg tænkte.. ØV, men pyt...

Så ugen op til jul kom den på bud igen 2 stk til 1 pris og så drog jeg i jysk og startede ud med at sige "ja jeg er en af de trælse kunder, men enten vil jeg have mine penge retur eller have en ekstra pude med gratis"(self. med et smil på læben)  Ekspedienten grinede og sagde jeg jeg bare kunne gå ned og hente en....

1000 kr. er meget at spare på en jakke, så jeg ville gå ned i butikken uden at alliere mig med en veninde... Kan virke grisk og pisse irriterende for ekspedienterne, men der er jo bytteret osv...

Pøj pøj med det...

Anmeld

28. december 2010

RiUL

Anonym skriver:

Er sikker på at butikken har prissikring, og dvs at hvis et produkt man har købt bliver sat ned inden for 14 dage, så kan du gå ind i butikken og få pengene udbetalt. Jeg havde simpelthen bare gået ned i butikken, og sagt at jeg gerne vil ha den til 1000 kroner. Er sikker på at der kommer masser af mennesker og har det sådan

Anmeld

28. december 2010

FamilenStorm

Anonym skriver:

Hvis det var mig, var jeg gået ind og "byttet"den og købt den igen.. Er en ærlig sag. Er altid surt at finde ud af at man har betalt "for meget" for en varer, og man kan jo få en masse andre gode ting for de sidste 1000kr.

Men synes under alle omstændigheder du skal finde ud af med dig selv om det er en jakke du vil beholde og gå i, for 1000 for en jakke er altså stadig mange penge hvis den bare kommer til at hænge i skabet..

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.