Wee... Så er det i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

Lotus86

Baagøe skriver:

God fornøjelse

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

FamilenStorm

Lotus86 skriver:

At vi finder ud af, hvad det er jeg går og gemmer på. Kl. 19.45 skal vi til kønsscanning, og jeg er SÅ spændt. Vi er begge overbeviste om, at det er en lille dreng vi venter, så det bliver spændende at finde ud afGod dag til jer alle.

Ihh hvor hyggeligt.. Kan huske da vi fik at vide det... Det giver lige lidt ekstra personlighed til den lille stjerne man går med i maven.. Ihh kan helt huske følelsen.. Rigtig god fornøjelse

Knus

Anmeld

28. december 2010

RiUL

Lotus86 skriver:

Der hvor jeg blev scannet skulle man bare være 6+0, og jeg var meget meget tilfreds, det er samme klinik der skal scanne mig i aften. Det er ikke helt vildt billigt, men de er virkelig dygtige, og smadder søde. Deres hjemmesideadresse er: www.ultralydklinikken.dk de har klinik både i Hillerød og København.

Okay, jeg er lidt i tvivl om jeg vil scannes så tidligt Men nu har jeg også lige et par uger at overveje det i

Anmeld

28. december 2010

Lotus86

Heidibh skriver:

Ihh hvor hyggeligt.. Kan huske da vi fik at vide det... Det giver lige lidt ekstra personlighed til den lille stjerne man går med i maven.. Ihh kan helt huske følelsen.. Rigtig god fornøjelse

Knus

Ja vi glæder os også bare helt vildt... Det bliver så uvirkeligt pludselig at vide hvad det er der gemmer sig derinde, tror det hele bliver meget mere realistisk

Anmeld

28. december 2010

Lotus86

ri.ul skriver:

Okay, jeg er lidt i tvivl om jeg vil scannes så tidligt Men nu har jeg også lige et par uger at overveje det i

Næh, behøver man jo overhovedet heller ikke, tror også de fleste venter indtil nakkefoldsscanningen, men jeg kunne bare slet ikke slappe af, var SÅ nervøs hele tiden, så var rigtig glad for at jeg valgte at blive scannet.

Anmeld

28. december 2010

Mormilla

Glæder mig til at høre om det så er en dreng der gemme sig i din mave

Held og lykke...

Anmeld

28. december 2010

FamilenStorm

Lotus86 skriver:

Ja vi glæder os også bare helt vildt... Det bliver så uvirkeligt pludselig at vide hvad det er der gemmer sig derinde, tror det hele bliver meget mere realistisk

Det gør det helt bestemt og bare det at kunne sige ham eller hende og evt kalde H*n ved navn gør det meget mere virkeligt.. OG vupti så har den lille også lige pludselig en personlighed..

Anmeld

28. december 2010

RiUL

Lotus86 skriver:

Næh, behøver man jo overhovedet heller ikke, tror også de fleste venter indtil nakkefoldsscanningen, men jeg kunne bare slet ikke slappe af, var SÅ nervøs hele tiden, så var rigtig glad for at jeg valgte at blive scannet.

Ja, det er jo det! Jeg ville også gerne vide om alt er okay. Men er også bange for at de så ikke kan se noget osv.

Men jeg har besluttet at min kæreste må bestemme om vi skal se babyens hjerte tidligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.