Wee... Så er det i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. december 2010

Lotus86

At vi finder ud af, hvad det er jeg går og gemmer på. Kl. 19.45 skal vi til kønsscanning, og jeg er SÅ spændt. Vi er begge overbeviste om, at det er en lille dreng vi venter, så det bliver spændende at finde ud afGod dag til jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Maria.

Spændende! Kan godt huske hvor spændt jeg var da jeg stod i samme situation..

God scanning.. Eller hva man siger.. glæder mig til update..

Anmeld

28. december 2010

RiUL

Lotus86 skriver:

At vi finder ud af, hvad det er jeg går og gemmer på. Kl. 19.45 skal vi til kønsscanning, og jeg er SÅ spændt. Vi er begge overbeviste om, at det er en lille dreng vi venter, så det bliver spændende at finde ud afGod dag til jer alle.

Ih altså hvor spændende  

-Hvor langt henne var du da du fik din første scanning? 

Anmeld

28. december 2010

Diana...

Ihh hvor spændende. Glæder mig til at høre om jeres fornemmelse er rigtig 

Anmeld

28. december 2010

-Milla-

Så kom dagen. Det bliver spændende at se om det blir en prins, som du har haft på fornemmelsen længe, eller en lille prinsesse.
Glæder mig til en lille opdatering i aften. God scanning søde.

Anmeld

28. december 2010

Lotus86

ri.ul skriver:

Ih altså hvor spændende  

-Hvor langt henne var du da du fik din første scanning? 

Jeg blev sat lidt tilbage ved tryghedsscanningen, så var kun 5+5, så det var meget heldigt at de kunne se hjerteblink. Skal du ind og scannes snart da?

Anmeld

28. december 2010

Lotus86

Tak alle sammen, jeg skal i hvert fald nok skrive en opdatering

Anmeld

28. december 2010

RiUL

Lotus86 skriver:

Jeg blev sat lidt tilbage ved tryghedsscanningen, så var kun 5+5, så det var meget heldigt at de kunne se hjerteblink. Skal du ind og scannes snart da?

Jamen ved ikke helt hvor langt man skal være henne for at de kan se noget Men overvejer bare at vente til NF, men ved det ikke helt

Hvor blev du scannet, og var du tilfreds med stedet?

Anmeld

28. december 2010

Lotus86

ri.ul skriver:

Jamen ved ikke helt hvor langt man skal være henne for at de kan se noget Men overvejer bare at vente til NF, men ved det ikke helt

Hvor blev du scannet, og var du tilfreds med stedet?

Der hvor jeg blev scannet skulle man bare være 6+0, og jeg var meget meget tilfreds, det er samme klinik der skal scanne mig i aften. Det er ikke helt vildt billigt, men de er virkelig dygtige, og smadder søde. Deres hjemmesideadresse er: www.ultralydklinikken.dk de har klinik både i Hillerød og København.

Anmeld

28. december 2010

Pige2009

God fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.