Liva er så vred på mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

Ida.

TbCp skriver:

TAK!

Både fordi du forstår og for dine gode råd!

Er det ikke vores fornemste opgave her i vores lille hjørne af det der store internet - at forstå hinanden og hjælpe på vej

Jeg er glad for, at du kunne bruge mine ord til noget!! Du må tro på dig selv søde Tina!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Læste lige dit svar nu, og det er faktisk samme pointe vi har.
At "dumme mor" er det udtryk de lige kan, men at det dækker over noget helt andet, og meget dybere .....muligvis nok nærmere et "jeg savner dig!"

Og jeg læste lige dit...ja det er fuldstændig det samme, vi mener hold kæft hvor er vi kloge

Og GLÆDELIG JUL i øvrigt - også til dig Tina...har simpelthen stjernetravlt i øjeblikket, så har slet ikke fået skrevet herinde...jeg vender stærkt tilbage, når eksamen er overstået, og jeg "kun" har specialet at bekymre mig om

Anmeld

28. december 2010

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Og jeg læste lige dit...ja det er fuldstændig det samme, vi mener hold kæft hvor er vi kloge

Og GLÆDELIG JUL i øvrigt - også til dig Tina...har simpelthen stjernetravlt i øjeblikket, så har slet ikke fået skrevet herinde...jeg vender stærkt tilbage, når eksamen er overstået, og jeg "kun" har specialet at bekymre mig om

Ja, glædelig jul. Og godt nytår, ikke mindst

Og "you rock - go get them!" i denne stramme eksamens tid, som du ligger midt i. Jeg er sikker på, at du nok skal få klaret dig godt igennem det. Og hvor skal det blive dejligt for dig/jer, når du er på den anden side af det.

Vi skrives ved. Og pøj pøj indtil da 

Anmeld

28. december 2010

anna-jonas

Hun har lige alderen til Ødipus/Elektra-komplekset. Hun er forelsket i farmand, og ser mor som en trussel. Det oplevede vi herhjemme omkring 3-års-alderen. Helt naturligt, at nogle unge damer reagere kraftigere end andre små damer.

Ta' det roligt, det bli'r bedre.

Knus Mette

Anmeld

28. december 2010

TbCp

anna-jonas skriver:

Hun har lige alderen til Ødipus/Elektra-komplekset. Hun er forelsket i farmand, og ser mor som en trussel. Det oplevede vi herhjemme omkring 3-års-alderen. Helt naturligt, at nogle unge damer reagere kraftigere end andre små damer.

Ta' det roligt, det bli'r bedre.

Knus Mette

Lige præcis det googlede jeg faktisk igår for at se hvad jeg kunne finde omkring det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.