Hvilken en kan anbefales?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Steph_Laurits

twinboys skriver:

Sådan en har jeg også

Er det den med en "bageplade" til?

Fik nemlig byttet min idag fordi den ikke var som den skulle være (alt trængte ind i den så den så forfædelig ud efter én gang og pizza spaden bøjede i en bue efter den blev vasket), så fik lov til at komme af med den og købte istedet en Weber med bageplade til. Håber det giver godt resultat når pladen jo bare skal lægges direkte på stenen og ikke skal stå og fumle med at få pizza'en over på stenen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

twinboys

StephanieJ skriver:

Er det den med en "bageplade" til?

Fik nemlig byttet min idag fordi den ikke var som den skulle være (alt trængte ind i den så den så forfædelig ud efter én gang og pizza spaden bøjede i en bue efter den blev vasket), så fik lov til at komme af med den og købte istedet en Weber med bageplade til. Håber det giver godt resultat når pladen jo bare skal lægges direkte på stenen og ikke skal stå og fumle med at få pizza'en over på stenen

nej kun en sten mener jeg

Anmeld

29. december 2010

Vingummien

StephanieJ skriver:

Men syntes bare de gange vi har prøvet at lave dem i ovnen på bageplade, at så er de blevet sådan klamme "ubagte" i dejen. De er klistrede i midten. Vi laver dem aldrig for tykke, men alligevel bliver de ikke helt "færdige".

Hvad gør man så?

Det gjorde de også ved mig, det der med at være ubagt.

Jeg plejer at tage de første 10 min ved 150 grader og så skruer jeg op derefter, så når dejen at hæve lidt op inden der kommer fuld knald på og så er de gode

Anmeld

30. december 2010

Steph_Laurits

Tulipan skriver:

Det gjorde de også ved mig, det der med at være ubagt.

Jeg plejer at tage de første 10 min ved 150 grader og så skruer jeg op derefter, så når dejen at hæve lidt op inden der kommer fuld knald på og så er de gode

Aaah smart, havde også tænkt at måske bage bunden lidt først kun med tomat og ost og ¨når den så er lidt fast, så smide fyldet på og i ovnen. Tror du det bliver godt?

Anmeld

30. december 2010

Steph_Laurits

twinboys skriver:

nej kun en sten mener jeg

Okay

Må lige få den afprøvet og se om det er så fiks som det ser ud

Anmeld

30. december 2010

Vingummien

StephanieJ skriver:

Aaah smart, havde også tænkt at måske bage bunden lidt først kun med tomat og ost og ¨når den så er lidt fast, så smide fyldet på og i ovnen. Tror du det bliver godt?

Tror man vil kunne smage at det er lavet lidt for sig først, ikke grim smag slet ik, men tror noget i smagen vil mangle lidt

Anmeld

30. december 2010

mortil4dejligepiger

Hvis du googler "pizza bagesten test" kan du se der er lavet en test. Den anbefaler Webers (dyr) og F&H fra Inspiration (billig).

Held og lykke

Anmeld

30. december 2010

Steph_Laurits

Tulipan skriver:

Tror man vil kunne smage at det er lavet lidt for sig først, ikke grim smag slet ik, men tror noget i smagen vil mangle lidt

Tjaaa måske. Må prøve den med let varme i 10 min. og så fuld knald

Tak for fifet, håber det hjælper i min pizza-bagning

Anmeld

30. december 2010

Steph_Laurits

mortil3dejligepiger skriver:

Hvis du googler "pizza bagesten test" kan du se der er lavet en test. Den anbefaler Webers (dyr) og F&H fra Inspiration (billig).

Held og lykke

Aaah tak.
Lyder til at min nye weber sten skulle være god udfra anmeldelsen

Anmeld

30. december 2010

Vingummien

StephanieJ skriver:

Tjaaa måske. Må prøve den med let varme i 10 min. og så fuld knald

Tak for fifet, håber det hjælper i min pizza-bagning

Var så lidt

Håber jeg også det gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.