Hvilken en kan anbefales?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.978 visninger
19 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Steph_Laurits

Hej piger!

Jeg har i julegave fået en pizza bagesten med træ-spade fra Jem & Fix, men syntes den er ringe.

Er der en eller nogen I kan anbefale som I syntes er super gode?

Glædelig jul og goooodt nytår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Mi

Ikke for at være lyseslykker, men så en pizzamand i tv som testede bagesten og konklusionen var at en gulvflise var lige så god (eller rettere dårlig) som bagestenene. Faktisk var en alm bageplade det bedste, vigtigst var at pizzaerne blev bagt ved højest mulige temperatur og gerne 300 grader

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

27. december 2010

Steph_Laurits

MarianneSonne skriver:

Ikke for at være lyseslykker, men så en pizzamand i tv som testede bagesten og konklusionen var at en gulvflise var lige så god (eller rettere dårlig) som bagestenene. Faktisk var en alm bageplade det bedste, vigtigst var at pizzaerne blev bagt ved højest mulige temperatur og gerne 300 grader

Marianne

www.stjerneleg.dk

Du er skam ikke lyseslukker

Jeg læste lige det du taler om (det var fra "Rabatten"), dog ikke at en gulvflise skulle virke ligeså fint/dårligt som en bageplade men at det var et billigere alternativ hvis man nu SKULLE bruge pizzasten

Men syntes bare de gange vi har prøvet at lave dem i ovnen på bageplade, at så er de blevet sådan klamme "ubagte" i dejen. De er klistrede i midten. Vi laver dem aldrig for tykke, men alligevel bliver de ikke helt "færdige".

Hvad gør man så?
Tænkte bare at en pizzasten nok kunne hjælpe på det, da den giver noget mere varme til bunden. Men syntes ikke den var så skide fantastisk den jeg har fået

Anmeld

28. december 2010

Mi

StephanieJ skriver:

Du er skam ikke lyseslukker

Jeg læste lige det du taler om (det var fra "Rabatten"), dog ikke at en gulvflise skulle virke ligeså fint/dårligt som en bageplade men at det var et billigere alternativ hvis man nu SKULLE bruge pizzasten

Men syntes bare de gange vi har prøvet at lave dem i ovnen på bageplade, at så er de blevet sådan klamme "ubagte" i dejen. De er klistrede i midten. Vi laver dem aldrig for tykke, men alligevel bliver de ikke helt "færdige".

Hvad gør man så?
Tænkte bare at en pizzasten nok kunne hjælpe på det, da den giver noget mere varme til bunden. Men syntes ikke den var så skide fantastisk den jeg har fået

Jeg har lavet de mest fantastiske pizaer. Dejen var hel tynd, bagepladen var forvarmet og ovnen var super varm, 275 grader. De blev helt sprøde og lidt brændte under bundet. Lige som de skal være.

Anmeld

28. december 2010

Dot D

Jeg har en Weber pizzasten og den har jeg også brugt i ovnen. Den laver gode pizzaer( eller er det mig, hi hi hi hi hi hi)

Anmeld

28. december 2010

Steph_Laurits

MarianneSonne skriver:

Jeg har lavet de mest fantastiske pizaer. Dejen var hel tynd, bagepladen var forvarmet og ovnen var super varm, 275 grader. De blev helt sprøde og lidt brændte under bundet. Lige som de skal være.

Underligt at vores altid bliver ringe

Hvad kommer du på af fyld? Syntes ikke vi overdriver med fyldet nemlig.

Anmeld

28. december 2010

Steph_Laurits

Dot D skriver:

Jeg har en Weber pizzasten og den har jeg også brugt i ovnen. Den laver gode pizzaer( eller er det mig, hi hi hi hi hi hi)

Snyyyyd at jeg ikke kan få dem til at blive ordenlige

Anmeld

29. december 2010

Mi

StephanieJ skriver:

Underligt at vores altid bliver ringe

Hvad kommer du på af fyld? Syntes ikke vi overdriver med fyldet nemlig.

Det var vist bare lidt tomatsovs, oksekød og grøntsager. Og ost selvfølgelig. Men vores ovn kan også varme op til lidt højere temp som lidt ældre ovne kan. Måske er det derfor. Og så har jeg sådan nogle slip let ovnplader, så der er ikke bagepapir på dem.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

29. december 2010

twinboys

Dot D skriver:

Sådan en har jeg også

Anmeld

29. december 2010

Steph_Laurits

MarianneSonne skriver:

Det var vist bare lidt tomatsovs, oksekød og grøntsager. Og ost selvfølgelig. Men vores ovn kan også varme op til lidt højere temp som lidt ældre ovne kan. Måske er det derfor. Og så har jeg sådan nogle slip let ovnplader, så der er ikke bagepapir på dem.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Aaah okay, tror vores ovn er lidt ringe mht. temperaturer. Den er ikke så troværdig mht. bagetid osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.