Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej Camilla - du, jeg forstår ikke helt hvad du mener? Ville du bare lave en rigtig tyk omgang MME, eller hvordan?
Hvordan er det, må han på nuværende tidspunkt få hvaregrød??
Jeg har hørt at det ikke er meget anderledes end MME. Når jeg selv har prøvet at give min søn har han ikke drukket så meget af det, han kan ikke rigtig lide det
Rosa skriver: Hej Camilla - du, jeg forstår ikke helt hvad du mener? Ville du bare lave en rigtig tyk omgang MME, eller hvordan?
Vælling er ikke meget andet en maizena (maisvælling) eller rismel (ris vælling) så du kan sagtens købe en færdig MME og putte en lille bite smule maizena i og ryste det ordenlig, når du putter den opvarmet mælk i (jeg tror ikke, at man kan blande maizena i kold mælk, jeg tror, at der bliver for klumpet) Eller du kan lave den i forvejen og putte den i køleskabet til om aftenen... Men han er efterhånden lidt over 5 måneder, ikke? Så ville jeg give ham en lille portion hirsegrød eller kartofelmos eller whatever du beslutter dig i stedet for vælling, der ca. kl17 om aftenen, så det ikke bliver for tungt i maven. Måske bare en halv deciliter i starten eller et par tesker. Det bliver måske en bedre løsning og måske bedre for maven og natten end den der vælling
Jeg har også hørt at efekten ikke er anderledes en mme
Valle81 skriver: Hvordan er det, må han på nuværende tidspunkt få hvaregrød??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128