Hej Mathilde.
Det der er slet ikke sjovt, det du er igennem.. :(
Da jeg blev gravid, fortalte jeg selvf min kæreste det og han blev MEGET chokeret, - det var ikke planlagt og ikke noget vi havde haft snakket om.. Men jeg har fået abort før og ville ikke have det igen, vi har været sammen 4 år så jeg sagde til ham at jeg gerne ville beholde barnet. Det havde han det meget svært med og op til flere gange sagde han til mig at jeg sku få en abort. Men nej, ikke tale om. Så måtte han hellere bare pakke sine ting og skride.. Jeg havde termin igår og han glæder sig meget, men der er mange ting han har skulle vende oppe i sit hoved tror jeg.. Ang. depression, har jeg også haft det og været indlagt på psyk.afd., - lægerne sagde også at det nok var bedst hvis jeg fik anti-depr., mens jeg var gravid og også derefter - men det ville jeg ikke have (af den grund at alt man indtager bliver videreført til barnet). Så foreslog min jordmoder mig at tage et tilskud af Zink, som skulle styrke centralnervesystemet (et-eller-andet), - der hvor depr bliver "udløst".. det sku jeg ta en måned inden og en måned efter fødslen. - og det var jo straks meget bedre, end det kemisk fremstillede medicin de ville proppe i mig.. jeg ved godt de gør det for at hjælpe mig, men.. blev bare glad da jordmor nævnte det andet. kroppen udskiller jo bare det zink der ikke er behov for :) (prøv med det, hvis du er nervøs for en depr igen :) )
Har du fået talt med din kæreste ?
al held til dig :$ :)
kærligst, susan
Anmeld