Barnevognen er bestilt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

bøgelund

Camumilla skriver:

Ja, man kan nemlig sætte en masse farver til uden det ser dumt ud... Jeg er glad for vores valg...

det kan jeg godt forstå, den er alle pengene værd..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Camumilla

Fru'Rugaard skriver:

Vi har også en Emmaljunga i farven beige
Vi havde før en af de billige fra Bilka (købt aldrig børnetranssport i bilka!)- den gik i stykker på et tidspunkt, den kunne åbenbart ik tåle at blive klappet sammen så mange gange som vi gjorde det, stellet knækkede i hvert fald, så den blev helt skæv, så fik vi den selvfølgelig til rep, og ku hente den 3 uger efter - da vi så stod i reperationen, ville jeg lige prøve at klappe den sammen, før at se om alt virkede, men den kunne slet ikke klappes sammen, så den var mere i stykker end inden den kom til rep, så bedte vi om pengene retur! Og tog ned i kære børn og købte en emmaljunga til 6400,- og hold da op en god vogn!- vi er bare så glade for den! Ig klapvognen skal også købes i kære børn her til januar udsalg, det er en ting der er helt sikker!

Rikke - mor til maja på 9 mdr.

Ejjj, en dårlig og irriterende oplevelse... Men dejligt at høre en Emmajunga kan klare det...  Man ser også mange af dem på "gaderne" ...

Anmeld

27. december 2010

Fru'Rugaard

Camumilla skriver:

Ejjj, en dårlig og irriterende oplevelse... Men dejligt at høre en Emmajunga kan klare det...  Man ser også mange af dem på "gaderne" ...

Ja det gør man- det er os en utrolig dejlig vogn at gå med, man kan sagtens mærke forskel fra den i Bilka også til en ammaljunga! der er emmaljunga helt klart en vinder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.