Barnevognen er bestilt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Camumilla

Ja, så er barnevognen bestilt... Uhhh, det er så spændende og dejligt at have fået det gjort...  Jeg har valgt en sort Emmajunga vogn og er helt tilfreds med mit valg... Andre der kører eller skal køre gaderne tynde med sådan en ??

Camilla 16-3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

frk Jensen

Camumilla skriver:

Ja, så er barnevognen bestilt... Uhhh, det er så spændende og dejligt at have fået det gjort...  Jeg har valgt en sort Emmajunga vogn og er helt tilfreds med mit valg... Andre der kører eller skal køre gaderne tynde med sådan en ??

Camilla 16-3

Ja da.. jeg har også en emmaljunga vogn.. og nøøøj jeg har kørt mange ture med den.. Den er bare SÅ skøn at køre med..

Anmeld

27. december 2010

Camumilla

frk Jensen skriver:

Ja da.. jeg har også en emmaljunga vogn.. og nøøøj jeg har kørt mange ture med den.. Den er bare SÅ skøn at køre med..

Lyder godt...  Jeg glæder mig også til at komme ud og rulle med den...

Anmeld

27. december 2010

bøgelund

Camumilla skriver:

Camilla 16-3

jeg gør forhåbentlig indenfor en 3 ugers tid.. og jeg GLÆÆÆDER mig.. det er en super fed vogn.. helt klart den bedste og flotteste, hvis du spørger mig.. 

hvilken emmaljunga har du valgt? 

Anmeld

27. december 2010

Camumilla

bøgelund1 skriver:

jeg gør forhåbentlig indenfor en 3 ugers tid.. og jeg GLÆÆÆDER mig.. det er en super fed vogn.. helt klart den bedste og flotteste, hvis du spørger mig.. 

hvilken emmaljunga har du valgt? 

Nu ved jeg ikke lige hvad modellen hedder, men den er helt sort med et par hvide striber... Helt neutral...  Der var ellers en lidt brunlig en, men jeg endte med det neutrale...

Anmeld

27. december 2010

bøgelund

Camumilla skriver:

Nu ved jeg ikke lige hvad modellen hedder, men den er helt sort med et par hvide striber... Helt neutral...  Der var ellers en lidt brunlig en, men jeg endte med det neutrale...

okay. det er den her vi har bestilt: 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. december 2010

Camumilla

bøgelund1 skriver:

okay. det er den her vi har bestilt: 

Det er liiiige præcis den vi også har bestilt...  Hehe... Den er så fin!

Anmeld

27. december 2010

bøgelund

Camumilla skriver:

Det er liiiige præcis den vi også har bestilt...  Hehe... Den er så fin!

det er en emmaljunga big star supreme.. den er så flot. så har jeg købt fluenet med pinke filt sommerfugle på.. det er nemt at pynte, når den er sort..  

Anmeld

27. december 2010

Fru'Rugaard

Vi har også en Emmaljunga i farven beige
Vi havde før en af de billige fra Bilka (købt aldrig børnetranssport i bilka!)- den gik i stykker på et tidspunkt, den kunne åbenbart ik tåle at blive klappet sammen så mange gange som vi gjorde det, stellet knækkede i hvert fald, så den blev helt skæv, så fik vi den selvfølgelig til rep, og ku hente den 3 uger efter - da vi så stod i reperationen, ville jeg lige prøve at klappe den sammen, før at se om alt virkede, men den kunne slet ikke klappes sammen, så den var mere i stykker end inden den kom til rep, så bedte vi om pengene retur! Og tog ned i kære børn og købte en emmaljunga til 6400,- og hold da op en god vogn!- vi er bare så glade for den! Ig klapvognen skal også købes i kære børn her til januar udsalg, det er en ting der er helt sikker!

Rikke - mor til maja på 9 mdr.

Anmeld

27. december 2010

Camumilla

bøgelund1 skriver:

det er en emmaljunga big star supreme.. den er så flot. så har jeg købt fluenet med pinke filt sommerfugle på.. det er nemt at pynte, når den er sort..  

Ja, man kan nemlig sætte en masse farver til uden det ser dumt ud... Jeg er glad for vores valg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.