Børnesange :')

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

LinLin

Aprilmor11 skriver:

Tak, lille sky gik morgen tur, åhh den er altså også bare så sød .. Der er så mange sange at vælge imellem

Ja den er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Aprilmor11

DAs mor skriver:

Ja den er

Har du evt. en tekst til den, for syns ikke at jeg kan finde den, på youtube ..

Og kan kun huske melodien og den første linie

Anmeld

27. december 2010

Malli

Jeg sang " jeg vil male dagen" (find den evt på youtube) den er simpelthen så sød, og daj eg havde født min datter, og hun græd den første nat, gik jeg rundt med hende på barselsgangen, og prøvede at få hende til at blive tryg, hun stoppede først med at græde, da jeg begyndte at synge den sang

Nu synger vi hver aften inden sengetid "solen er så rød mor" den kan jeg huske fra jeg selv var barn!

Anmeld

27. december 2010

Aprilmor11

Malli skriver:

Jeg sang " jeg vil male dagen" (find den evt på youtube) den er simpelthen så sød, og daj eg havde født min datter, og hun græd den første nat, gik jeg rundt med hende på barselsgangen, og prøvede at få hende til at blive tryg, hun stoppede først med at græde, da jeg begyndte at synge den sang

Nu synger vi hver aften inden sengetid "solen er så rød mor" den kan jeg huske fra jeg selv var barn!

Når jeg søger " jeg ville male dagen "

Så er det her det nærmeste der kommer frem ?

Anmeld

27. december 2010

B&J

sang ikke for min dreng da han var i maven men nu synger vi klappe klappe kage også klapper han 2 gange i min hånd hihihihi

ellers synger jeg mens jeg lader mine finger kravle op min min søns ben mave også kilde ham hunder hagen... ^ nu kommer der en lille mus op af daniels ben og den kravler op af maven og siger digge digge dig også griner han sådan hihihihihi

Anmeld

27. december 2010

Aprilmor11

B&J skriver:

sang ikke for min dreng da han var i maven men nu synger vi klappe klappe kage også klapper han 2 gange i min hånd hihihihi

ellers synger jeg mens jeg lader mine finger kravle op min min søns ben mave også kilde ham hunder hagen... ^ nu kommer der en lille mus op af daniels ben og den kravler op af maven og siger digge digge dig også griner han sådan hihihihihi

Okay, tak for svar

Anmeld

27. december 2010

Malli

Aprilmor11 skriver:

Når jeg søger " jeg ville male dagen "

Så er det her det nærmeste der kommer frem ?

Ejj undskyld, den har en anden tittel.

"regnvejrsdag i november"

jeg synes dog hun har en lidt irriterende stemme, men synes sangen er sød, jeg ville dog blive lidt irriteret i længden af hendes stemme, synes også hun synger den meget hurtigt!

Anmeld

27. december 2010

motterhea

For min mindste niece synger jeg enten 'kære øjeblik' med lars lilholt eller Lille blop nu skal du sove; fra min søsters børn, når hun skal sove  

Anmeld

28. december 2010

Aprilmor11

motterhea skriver:

For min mindste niece synger jeg enten 'kære øjeblik' med lars lilholt eller Lille blop nu skal du sove; fra min søsters børn, når hun skal sove  

Jeg synger og Blopb godnat sang når vi skal sove

Kender  ikke den anden

Anmeld

28. december 2010

jannebjerre

Jeg synger ALTID elefantens vuggevise og det virker hver gang

Har dog ikk sunget den for ham, da han lå i maven, men har spillet den for ham fra han var ganske nyfødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.