Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aprilmor11 skriver: Tak Åhh, den er også go .. Jeg ville bare gerne have en sang jeg kan synge for ham .. Og så den samme når han kommer ud, for det bliver forvirrende med alle de sange ..
Tak
Åhh, den er også go .. Jeg ville bare gerne have en sang jeg kan synge for ham .. Og så den samme når han kommer ud, for det bliver forvirrende med alle de sange ..
Lyden af mors stemme er aldrig forvirrende - det vigtigste er, at han kan høre dig synge
DAs mor skriver: Har ikke sunget "for maven" nogen af gangene... Men lillebror må jo have lyttet med når jeg har sunget god nat-sang for storebror: "Lille hus" Da storebror var baby sang vi Puff og "Lille sky gik morgentur"
Har ikke sunget "for maven" nogen af gangene... Men lillebror må jo have lyttet med når jeg har sunget god nat-sang for storebror: "Lille hus"
Da storebror var baby sang vi Puff og "Lille sky gik morgentur"
Tak, lille sky gik morgen tur, åhh den er altså også bare så sød .. Der er så mange sange at vælge imellem
Baagøe skriver: Lyden af mors stemme er aldrig forvirrende - det vigtigste er, at han kan høre dig synge
Det siger de kloge at han kan
Aprilmor11 skriver: Okay Har bare hørt at det skulle være godt at starte fra de er i maven
Okay
Har bare hørt at det skulle være godt at starte fra de er i maven
Det er det også Det er for så vidt ligegyldigt, hvilken sang du synger. Vælg en du selv godt kan lide...
Aprilmor11 skriver: Det siger de kloge at han kan
Det kan han
Baagøe skriver: Det er det også Det er for så vidt ligegyldigt, hvilken sang du synger. Vælg en du selv godt kan lide...
Mange tak
Aprilmor11 skriver: Okay Mange tak
Velbekomme og kom så i gang med det syngeri
Dansker i England skriver: Jeg sang lidt forskelligt for lillepigen, da jeg var gravid, men især dyrene i Afrika og jeg ved en lærkerede, hvilke hun i dag er helt vilde med og altid har været.
Jeg sang lidt forskelligt for lillepigen, da jeg var gravid, men især dyrene i Afrika og jeg ved en lærkerede, hvilke hun i dag er helt vilde med og altid har været.
Oksy Mange tak ..
Dem kender jeg da
Baagøe skriver: Velbekomme og kom så i gang med det syngeri
Er igang .. Tak ..
Bare svært at finde alle sange på youtube :p
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128