prinsens aktivitetsniveau faldet meget. Er 30+3 i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Maria-s

Maja88 skriver:

hvad endte du med at gøre???

Jeg slog koldt vand i blodet og sørgede for at slappe godt af Faktisk syntes jeg der begyndte at komme lidt mere liv fra ham sent samme aften og næste dag blev tilbragt en stor del på sofaen, så der var ro til at mærke ordentligt efter ham. Og jeg synes han er kommet godt efter det igen heldigvis

Jeg har været på arbejde i dag og har mærket ham flere gange i løbet af dagen.

Men der har nok bare lige været for meget julehalløj og alt for lidt søvn til mig fordi jeg hoster som jeg ved ikke hvad, som har gjort at jeg ikke lige synes jeg har mærket ham så meget. Og ja så tror jeg også han er ved at ændre lidt mere rytme, som der også står i flere bøger vil ske her omkring nu.

Så jeg er heldigvis rolig igen

Men mange tak fordi du spørger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Maja88

Maria-s skriver:

Jeg slog koldt vand i blodet og sørgede for at slappe godt af Faktisk syntes jeg der begyndte at komme lidt mere liv fra ham sent samme aften og næste dag blev tilbragt en stor del på sofaen, så der var ro til at mærke ordentligt efter ham. Og jeg synes han er kommet godt efter det igen heldigvis

Jeg har været på arbejde i dag og har mærket ham flere gange i løbet af dagen.

Men der har nok bare lige været for meget julehalløj og alt for lidt søvn til mig fordi jeg hoster som jeg ved ikke hvad, som har gjort at jeg ikke lige synes jeg har mærket ham så meget. Og ja så tror jeg også han er ved at ændre lidt mere rytme, som der også står i flere bøger vil ske her omkring nu.

Så jeg er heldigvis rolig igen

Men mange tak fordi du spørger

dejligt du begyndte at mærke ham, men han kan vel også blive lidt sløj af penicilin???(er bare min teori- ved det ikke)

hmm jeg tror så min lille bebser har det helt omvendt...

for synes ikke jeg gør andet end at slappe af, og  synes bare ikke den er vildt aktiv.....

men er i sønderjylland så ved ikke lige hvad jeg skal stille op...

bebsers far plejer ellers at kunne få den helt vild når vi er gået i seng, men han er i herning, så han er ikke til megen hjælp.

Hvordan var det? havde du været til fødselsforberedelse???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.