prinsens aktivitetsniveau faldet meget. Er 30+3 i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Maria-s

Hmmm.. her de sidste par dage synes jeg ikke der har været nær så meget gang i prinsen som der plejer at være?... Altså jeg mærker ham sådan jævnligt, men ikke nær så meget eller kraftigt som for bare en uges tid´siden... Jeg ved godt pladsen bliver mindre, men alligevel?... VAt til 2. jordemor besøg her sidste tirsdag, så for lige knap en uge siden og der var der fin hjertelyd.

Har være rigtig godt forkølet med snot og kraftig hoste i et godt stykke tid nu og kom på penicilin her i torsdags. Ved ikke om det kan have en indvirkning på hans aktivitetsniveau?

Har haft sådan lidt milde mens smerter on and off, men ikke noget kontinuterligt og plukkeveerne er også ca det samme.

Hmm må nok hellere bare lige mærke ekstra efter ham her i dag/ i morgen og hvis jeg så synes der bliver endnu mindre aktivitet end der er nu, så tror jeg altså jeg gir FG et ring. Bare for en sikkerheds skyld.....

Andre der haft det på samme måde? Ville I være urolige??... For jeg mærker ham jo. Bare ikke nær så meget som jeg plejer?.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Pige2009

Jeg ville ikke være bekymret, for som du selv skriver bliver pladsen mindre og mindre, og den aktivitet man mærker er ofte som en skubben og masen

God bedring med dig

Anmeld

27. december 2010

Maja88

altså jeg fik i tirsdags besked at være obs på faldene aktivitet.... fordi selvom der er hjertelyd så kan den stadig være dårlig- så ville de hellere tjekke det med en ½ times kurve. for det var på den måde de fandt ud af om børnene skulle ud.og der skulle meget til for at der ikke var fin hjertelyd. men derfor kunne de stadig godt have behov for at skulle ud.

håber det blev forståeligt

Anmeld

27. december 2010

Maria-s

Maja88 skriver:

altså jeg fik i tirsdags besked at være obs på faldene aktivitet.... fordi selvom der er hjertelyd så kan den stadig være dårlig- så ville de hellere tjekke det med en ½ times kurve. for det var på den måde de fandt ud af om børnene skulle ud.og der skulle meget til for at der ikke var fin hjertelyd. men derfor kunne de stadig godt have behov for at skulle ud.

håber det blev forståeligt

MEn jeg kan jo godt mærke ham. Bare ikke nær så meget og slet heller ikke så kraftigt.

Ville du ringe?

Anmeld

27. december 2010

Maja88

Maria-s skriver:

MEn jeg kan jo godt mærke ham. Bare ikke nær så meget og slet heller ikke så kraftigt.

Ville du ringe?

altså jeg fik besked på at jeg SKULLE ringe..

for fortalte dem at jeg nogen gange var i tvivl om jeg overhovedet havde mærket den fordi den ikke var så aktiv som den plejede(altså har mærket den hver dag, men man kan godt blive bekymret) så har jeg tyet til min babylytter for at høre hjertelyden. men det MÅTTE jeg IKKE... uanset hvad skulle jeg ringe når aktiviteten faldt.

Anmeld

27. december 2010

jannebjerre

Jeg ville ikke ringe - så længe du mærker ham er der ingen grund til bekymring

Der bliver bare mindre og mindre plads at lave gymnastik på derinde

Anmeld

27. december 2010

birthee

Uh ha, kender alt for godt de bekymringer man kan få samlet sammen... jeg glæder mig vildt til at skal til jm igen her den 11. januar, for jeg har så en bebs der ligger lidt sjovt... den har ligesom benene op foran sig, som til en sædefødsel , hvilket gør at det er meget svært at mærke den sparke... så jeg var til kontrol for en uge siden, hvor alt heldigvis var som det skulle være... samtidig lider jeg af vildt mange plukvéer, og det kan jo også gøre en urolig...

jeg har også fået at vide, at hvis jeg er det mindste urolig, så skal jeg kontakte fødegangen, så jeg kan komme ind til et tjek - hellere en gang for meget!!!

Anmeld

27. december 2010

ESV

Maria-s skriver:

Ville du ringe?

Jeg mærkede også pludselig (nærmest fra den ene dag til den anden) markant mindre liv end jeg ellers havde været vant til men det var udelukkende fordi der ikke længere var plads at mosle rundt på.

Men ja selvfølgelig bliver man bekymret, andet ville være underligt.

Du må heller ringe til FG en gang for meget end en gang for lidt du skal ikke gå og være kamp stresset over det, det er ikke sundt for din bebse..

Anmeld

27. december 2010

AnneBJ

Jeg har lige været til JM idag, og hun forberedte mig på det du oplever nu - efter alt at dømme.. Nemlig at pladsen bare er mere trang og den lille prins større!.. Så længe du mærker ham, og ikke er tvivl om, at det er ham du mærker, så ville jeg ikke ringe...

Anmeld

29. december 2010

Maja88

hvad endte du med at gøre???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.