Hmmm.. her de sidste par dage synes jeg ikke der har været nær så meget gang i prinsen som der plejer at være?... Altså jeg mærker ham sådan jævnligt, men ikke nær så meget eller kraftigt som for bare en uges tid´siden... Jeg ved godt pladsen bliver mindre, men alligevel?... VAt til 2. jordemor besøg her sidste tirsdag, så for lige knap en uge siden og der var der fin hjertelyd.
Har være rigtig godt forkølet med snot og kraftig hoste i et godt stykke tid nu og kom på penicilin her i torsdags. Ved ikke om det kan have en indvirkning på hans aktivitetsniveau?
Har haft sådan lidt milde mens smerter on and off, men ikke noget kontinuterligt og plukkeveerne er også ca det samme.
Hmm må nok hellere bare lige mærke ekstra efter ham her i dag/ i morgen og hvis jeg så synes der bliver endnu mindre aktivitet end der er nu, så tror jeg altså jeg gir FG et ring. Bare for en sikkerheds skyld.....
Andre der haft det på samme måde? Ville I være urolige??... For jeg mærker ham jo. Bare ikke nær så meget som jeg plejer?.....
Anmeld