vandet udflåd ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

CA

Anonym skriver:

Jamen det startede sådan her hen sidst på eftermiddagen . Jeg synes jeg hen over dagen  idag har haft meget svært ved at gå , der kommer sådan nogen jag i underlivet .

jEG SYNES IKK RIGTIG DET LUGTER ELLER NOGET , DET ER SÅDAN LIDT JA SLIMET MED VAND vil jeg sige ??

Nej jeg tror ikk min slimprop er gået endnu , jeg hatr dog haft sådan nogen ordentlig klumper slim de sidste par dage .

Jeg skal os til jordmore imorgen , så må prøve at høre hende engang , men man tænker da lidt . Jeg ved godt man siger hellere ringe en gang for meget end engang for lidt . Men jeg føler os bare jeg er lidt pyldret .

Hvis det var mig der havde det som dig, ville jeg ringe. Bare for at vide om der er gang i noget eller ej. Det lyder da ret meget som om du er godt i gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Anonym trådstarter

Carina87 skriver:

Hvis det var mig der havde det som dig, ville jeg ringe. Bare for at vide om der er gang i noget eller ej. Det lyder da ret meget som om du er godt i gang

Jamen det kunne godt være jeg skulle gøre det så - Nu har jeg lige forsøgt med et indlæg og så må vi se hvordan det er om en times tid , ellers ringer jeg

Anmeld

27. december 2010

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Lytter lidt med her,

Jeg har det på samme måde, har også lidt vandet udflåd og mange jag men ellers ikke noget. men jeg er kun i uge 36

Det sakl du være så hjertens velkommen til , uhh uge 36 ja så vil de jo forsøge at stoppe din fødsel hvbis den skulle være igang , så du skal nok være ekstra opmærksom .

Anmeld

27. december 2010

sismofutten

Altså, det var sådan min fødsel gik i gang, også uden smerter eller andre tegn på en forestående fødsel :-)Lugter det sådan lidt fersk, ja,altså, lidt lige som sperm (sorry udtrykket) :-)Hvis det er vandet der er begyndt at sive, er det vigtigt du kommer op og får pencilin, da dig og babyen ellers kan være udsat for infektion, da der nu er "hul" op til babyen.Jeg tør næsten godt sige held & lykke :-)(der gik næsten to dage før jeg fødte, efter vandet var begyndt at sive, og jeg havde fået to stik-piller :-))

Anmeld

27. december 2010

Anonym trådstarter

sismofutten skriver:

Altså, det var sådan min fødsel gik i gang, også uden smerter eller andre tegn på en forestående fødsel :-)Lugter det sådan lidt fersk, ja,altså, lidt lige som sperm (sorry udtrykket) :-)Hvis det er vandet der er begyndt at sive, er det vigtigt du kommer op og får pencilin, da dig og babyen ellers kan være udsat for infektion, da der nu er "hul" op til babyen.Jeg tør næsten godt sige held & lykke :-)(der gik næsten to dage før jeg fødte, efter vandet var begyndt at sive, og jeg havde fået to stik-piller :-))

Okay , nu tjekker jeg lige mit indlæg næste gang jeg er ude og tisse , og ellers ringer jeg , jeg vil helst ikk have der sker noget med baby .

Det kunne da være fantastisk hvis det var den lille , der var på vej ud til mig

Anmeld

27. december 2010

sismofutten

Anonym skriver:

Okay , nu tjekker jeg lige mit indlæg næste gang jeg er ude og tisse , og ellers ringer jeg , jeg vil helst ikk have der sker noget med baby .

Det kunne da være fantastisk hvis det var den lille , der var på vej ud til mig

Det lyder som en rigtig god ide - og som du vidst selv skrev, så heller ring en gang for meget, end engang for lidt :-)Husk at give en opdate herinde :-)

Anmeld

27. december 2010

Anonym trådstarter

sismofutten skriver:

Det lyder som en rigtig god ide - og som du vidst selv skrev, så heller ring en gang for meget, end engang for lidt :-)Husk at give en opdate herinde :-)

jaaa lige præcis , og er der ikk noget nu , så tager jeg den lige med jordmoren imorgen når jeg skal op til hende

Og self kommer der en opdate så snart jeg ved noget

Anmeld

27. december 2010

sismofutten

Anonym skriver:

jaaa lige præcis , og er der ikk noget nu , så tager jeg den lige med jordmoren imorgen når jeg skal op til hende

Og self kommer der en opdate så snart jeg ved noget

Det lyder rigtig godt - så håber jeg at du får en god nattesøvn, og god fornøjelse i morgen - glæder mig til at høre fra dig :-)

Anmeld

27. december 2010

Anonym trådstarter

sismofutten skriver:

Det lyder rigtig godt - så håber jeg at du får en god nattesøvn, og god fornøjelse i morgen - glæder mig til at høre fra dig :-)

Hihi , tusinde tak skal du have - jeg vil so snart finde min seng i tilfælde af at det er sidste gang man får en ordentlig nattesøvn , i laaaaaaaaangtid

Jeg skriver update imorgen - hvis ikk jegh ar født inden .

Anmeld

28. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Tusinde tak for svar , det må jeg så gøre , jeg ville bare lige høre først om der var nogen som vidste noget .

Men det kommer i perioder , lige nu er der feks ikk noget .

Mit vand gik af flere omgange den nat jeg fødte. Har du haft ringet? Hvad sagde de?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.