Carina87 skriver:
Er din slimprop gået? Min gik hen over et par dage i sidste uge som en blanding af vandet/klumpet/slimet/lidt blodigt udflåd. Ringede til FG som sagde det lød som den.
Men jeg har også de sidste par dage haft noget vandligt udflåd som lugter meget sødt. Gætter på, at det er det de beskriver som normalt ekstra udflåd i slutningen af graviditeten, men ved det ikke. Skal til JM i morgen, så spør hende der. Er det også det du har? Synes du skal ringe til FG hvis du er i tvivl om, om det er fostervand. Hvor længe har det egentlig sevet?
Jamen det startede sådan her hen sidst på eftermiddagen . Jeg synes jeg hen over dagen idag har haft meget svært ved at gå , der kommer sådan nogen jag i underlivet .
jEG SYNES IKK RIGTIG DET LUGTER ELLER NOGET , DET ER SÅDAN LIDT JA SLIMET MED VAND vil jeg sige ?? 
Nej jeg tror ikk min slimprop er gået endnu , jeg hatr dog haft sådan nogen ordentlig klumper slim de sidste par dage .
Jeg skal os til jordmore imorgen , så må prøve at høre hende engang , men man tænker da lidt . Jeg ved godt man siger hellere ringe en gang for meget end engang for lidt . Men jeg føler os bare jeg er lidt pyldret .
Anmeld