plukveer 16+4?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Mother-love

hej tøser.

jeg ville lige høre om det virkelig kan passe at jeg allerede får en masse plukveer når jeg kun er 16+4.

Jeg får sådan en ubehagelig følelse i den nederst del af maven og så bliver jeg mega hård.. og så går det væk efter noget tid igen... er det ikke plukveer?

får det meget om aftenen....Og det har stået på i et par uger efterhånden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Mor til prinsessen :-)

hmm.. kan ikke huske hvornår jeg fik mine... men jeg fik dem MEGET tidligt... det eneste jeg fik af vide var at jeg skulle undgå dem.. hmm... men jeg fik dem også selvom jeg lå på sofaen.... Men altså jeg fødte 1 måned før tid, så om det var plukveernes skyld eller ej ,ved jeg ikke :-)

Anmeld

27. december 2010

JustMe

Jeg kender flere, der har haft plukkeveer så tidligt. To af dem havde det også i første graviditet og fødte begge for tidligt. Så slap godt af, når du får dem og skru evt. ned for blusset resten af dagen, hvis du har mange Det er i hvert fald mit bud på, hvad der er det bedste at gøre

Anmeld

27. december 2010

Mor Christa

michelledam skriver:

hej tøser.

jeg ville lige høre om det virkelig kan passe at jeg allerede får en masse plukveer når jeg kun er 16+4.

Jeg får sådan en ubehagelig følelse i den nederst del af maven og så bliver jeg mega hård.. og så går det væk efter noget tid igen... er det ikke plukveer?

får det meget om aftenen....Og det har stået på i et par uger efterhånden...

hej tror faktisk også at jeg fik plukveer omkring uge17 det gjorde bare på ingen måde ondt, min mave blev bare hård, og det kom ogs mest om aftenen min JM/læge sagde det var heelt normalt

Anmeld

27. december 2010

Isabella_mor

det er meget normalt..

livmoderen er en muskel som trækker sig sammen også når man ikke er gravid, det mærker man så ikke i så høj grad som når man er gravid.. det er der ikke noget at være bekymret for

Anmeld

27. december 2010

Mother-love

Mor til prinsessen :-) skriver:

hmm.. kan ikke huske hvornår jeg fik mine... men jeg fik dem MEGET tidligt... det eneste jeg fik af vide var at jeg skulle undgå dem.. hmm... men jeg fik dem også selvom jeg lå på sofaen.... Men altså jeg fødte 1 måned før tid, så om det var plukveernes skyld eller ej ,ved jeg ikke :-)

ja altså det er heller ikke lige frem fordi jeg er super aktiv jeg går sygemeldt pga piskesmæld..  og jeg er ikke ret aktiv pga smerter... jeg får dem igennem hele dagen. men mest om aftenen når jeg enten ligger på sofaen eller i sengen...

Anmeld

27. december 2010

Mother-love

JustMe skriver:

Jeg kender flere, der har haft plukkeveer så tidligt. To af dem havde det også i første graviditet og fødte begge for tidligt. Så slap godt af, når du får dem og skru evt. ned for blusset resten af dagen, hvis du har mange Det er i hvert fald mit bud på, hvad der er det bedste at gøre

hehe tror ikke jeg kan skrue mere ned end jeg gør.. går sygemeldt pga piskesmæld og der er mange ting jeg ikke kan pga smerter.... men håber da ikke jeg kommer til at føde for tidligt.. må vidst lige få snakket med lægen og høre hvad hun siger... nu da jeg intet laver til dagligt..

Anmeld

27. december 2010

JustMe

michelledam skriver:

hehe tror ikke jeg kan skrue mere ned end jeg gør.. går sygemeldt pga piskesmæld og der er mange ting jeg ikke kan pga smerter.... men håber da ikke jeg kommer til at føde for tidligt.. må vidst lige få snakket med lægen og høre hvad hun siger... nu da jeg intet laver til dagligt..

Det kender jeg alt for godt. Står selv i præcist samme situation

Jeg ville vist heller ikke kunne lave mindre, end jeg allerede gør

Anmeld

27. december 2010

Mother-love

JustMe skriver:

ja det er super træls... jeg fik mit en uge efter jeg var blevet gravid.. det vidste vi så bare ikke på det tidspunkt da der var en uge til jeg skulle have mens... så jeg måtte ligge med bly poser over maven i scanneren pga mulig graviditet.. så bare ikke så fedt at man ikke kan få noget smertestillende...

Anmeld

27. december 2010

Aprilmor11

JustMe skriver:

Jeg fik de første omkring uge 14, men der havde jeg også hele tiden gang i kroppen, slappede aldrig af og gik RIGTIG meget .. Min jordemor sagde at jeg skulle tag den lidt med ro og vile når kroppen siger til .. Og det har hjulpet .. Har ikke mærket dem siden .. Det var selvfølgelig ikke farligt sagde hun ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.