Skal man betale for det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

TineA

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg har lige skiftet læge her i dec. og jeg betalte også 170 kr..

Jeg synes, at det er helt hen i vejret.. Min gamle læge bor 10 km væk, altså i en helt anden by, og jeg er så flyttet til anden by, godt nok for to år siden, men jeg flyttede så læge til egen by, og ja, jeg betalte altså..

Tak for svar - der er ingen vej udenom så Hvad så med Jeres datter - skulle du også betale for hende? For båbe min mand, William og jeg skal have ny læge, men er "kun" blevet opkrævet 170 kr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

TineA

SussieThyssen skriver:

Hvis du vælger den læge der overtager din gamle læges praksis, så skal du ikke betale.
Min mand har lige fået ny læge, men har ikke betalt, da det er ham der har overtaget den gamles praksis.
Men der kan ske koks i systemerne, så derfor vil jeg da anbefale at du ringer til din borgerservice og spørger.

Kærligst
Sussie

Desværre kan det ikke betale sig for os at blive i den praksis (tror faktisk også at den lukker helt ned) Men jeg må jo hoste op. Jeg ringer i hvert fald lige til kommunen i morgen og hører dem ad, men som flere skriver, så ser det ud til, at man skal betale ..

Men tusinde tak for svar !

Anmeld

27. december 2010

M.O.A.R.

Jeg skiftede læge sidste år, og jeg har ikke modtaget opkrævning?

Anmeld

27. december 2010

Bare mig..

W010910 skriver:

Tak for svar - der er ingen vej udenom så Hvad så med Jeres datter - skulle du også betale for hende? For båbe min mand, William og jeg skal have ny læge, men er "kun" blevet opkrævet 170 kr..

Min kæreste flyttede ikke så han har stadig de der 10 km væk.. Men hvis han skal, så skulle han også betale for sig selv.. - Vores datter kommer automatisk med

Anmeld

27. december 2010

TineA

~~M.Nielsen~~ skriver:

Min kæreste flyttede ikke så han har stadig de der 10 km væk.. Men hvis han skal, så skulle han også betale for sig selv.. - Vores datter kommer automatisk med

Okay, tak for svaret! Det ser ud til at jeg må hoste op

Anmeld

27. december 2010

Sofia

Man skal betale hvis man vælger at skifte læge, det er et gebyr for et nyt sygesikringskort, det fremgår også at de papirer der følger med. Man kan skifte læge gratis hvis man fx skifter i forbindelse med flytning og så kan man vælge frit mellem alle læger hvis man er tilmeldt sikringsgruppe 2.

Anmeld

27. december 2010

Pena

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg har lige skiftet læge her i dec. og jeg betalte også 170 kr..

Jeg synes, at det er helt hen i vejret.. Min gamle læge bor 10 km væk, altså i en helt anden by, og jeg er så flyttet til anden by, godt nok for to år siden, men jeg flyttede så læge til egen by, og ja, jeg betalte altså..

Det er kun i forbindelse med flytning at det er gratis at skifte læge, da man alligevel skal have nyt sygesikringskort ved flytning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.