Årgang 0 - nye afsnit, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

dorthemus

Rosa skriver:

De blev jo skilt sidste år, ikke?  Dem kan jeg også rigtig godt lide, selvom faren godt nok er en knastør type!

Neeeej de blev da ikke skilt....fik noget terapi og klarede skærene, læste jeg  Ellers er da der sket noget nyt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Fru Hansen

Sofia skriver:

Det er hermed skrevet i kalenderen Vil også have fat i dvdsamlingen, så lige man kan få den for 100- det er jo næsten ingenting, perfekt til pre-barselsunderholdning.

ej hvor henne? den må jeg da bare have fat i

Anmeld

27. december 2010

lucas<3

Rosa skriver:

Jeg har sat mig ned og har besluttet at min lille julehyggestund skal udfyldes med at gense de første afsnit af Årgang 0 (fik dvd-boksen af Niklas da jeg lå allermest ned i graviditeten og skulle stresse af). Det er virkelig et glædeligt gensyn med dem alle sammen, og du godeste - hvor er David bare LILLE!!!  Det er virkelig skægt at gense afsnittene når man ved hvor (galt) det går for dem... 

Ser I det også? Og hvornår kommer de nye afsnit?

heej...

tror nok det var den 4 hvis jeg husker rigtigt..

Anmeld

27. december 2010

Rosa

dorthemus skriver:

JA, eeelsker også bare den præstefamilie  De er så corny på den fede måde...har bare liiidt svært ved datterens skingre stemme

Ja, altså hun er virkelig et specielt barn, Rachel... Begge ungerne taler som små voksne, nærmest affekteret, ligesom moderen, og er meget "på" når de taler med andre. Det bliver sommetider ret svulstigt...  Men jeg er vild med dem alligevel!

Anmeld

27. december 2010

Sofia

fru-nielsen skriver:

ej hvor henne? den må jeg da bare have fat i

mener det var stereo studio - men prøv at søge på google, de har den flere steder på udsalg

Anmeld

27. december 2010

Kit

Fra tv2's hjemmeside:

Se premiere på Årgang 0 - år 11 tirsdag den 4, januar kl. 20.00.

http://programmer.tv2.dk/articlenew.php/id-35991136:årgang-0--år-11.html

Jeg glæder mig!

Kit, trofast Årgang 0 seer.

Anmeld

27. december 2010

Rosa

Der står at præsten er blevet elev på apoteket i Aabenraa og at Christians mor er hjemme med sit firma - det HAR man da set 

Anmeld

29. december 2010

Malene84

Rosa skriver:

Der står at præsten er blevet elev på apoteket i Aabenraa og at Christians mor er hjemme med sit firma - det HAR man da set 

Se premiere på Årgang 0 - år 11 tirsdag den 4, januar kl. 20.00.  Jeg er også trofast seer, hmm... det er jeg generelt i børneprogrammer hvor man kommer helt tæt på, og ser hvordan andre klare det  åh gud, hvad siger det ikke om mig!!! ha ha

Anmeld

29. december 2010

Malene84

Rosa skriver:

jooo old news

Anmeld

29. december 2010

BabyMus

Hmm nu kan jeg ikke lige helt huske hvor vi præcist sluttede på de afsnit der var i år, men kan det ikke bare være fordi at det stadig er det samme de har gang i ? Altså selvom vi så hun blev elev på apoteket så er hun det jo stadig.. Kan det ikke bare være derfor, og vi så ser med derfra, fordi det fortsætter derfra og stadig er det samme? Tænker jeg bare.. (:

I Slagelse tager Stephanies liv endnu en dramatisk drejning. Hendes forældre bliver enige om, at hun skal flytte fra sin mor og fremover bo hos sin far Christian. Hun ser nu kun sin mor hver anden weekend. I Vestjylland arbejder Emmas forældre på at få ægteskabet på ret køl.

Emmas mor tager en stor beslutning. Hun vil ikke længere kun være mor, husmor og kone, men vil også til at tænke på sig selv. Rachels far har overtaget et nyt apotek i Aabenraa, og snart flytter familien teltpælene for at slå sig ned på Sønderjyllands østkyst. Rachels mor er blevet elev på apoteket, og det indebærer temmelig meget fravær fra familien. I Århus er Christians mor og far ved at komme sig efter sidste års stress, der resulterede i, at de begge blev alvorligt syge. For Christian betyder det, at hans mor nu er hjemme hele tiden, da hun driver et enkeltmandsfirma fra dagligstuen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.