Årgang 0 - nye afsnit, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

patella

Rosa skriver:

Jeg har sat mig ned og har besluttet at min lille julehyggestund skal udfyldes med at gense de første afsnit af Årgang 0 (fik dvd-boksen af Niklas da jeg lå allermest ned i graviditeten og skulle stresse af). Det er virkelig et glædeligt gensyn med dem alle sammen, og du godeste - hvor er David bare LILLE!!!  Det er virkelig skægt at gense afsnittene når man ved hvor (galt) det går for dem... 

Ser I det også? Og hvornår kommer de nye afsnit?

Åh det elsker jeg også at se ... også spændt på hvornår det starter... Ja det er sjovt at se dem som små, der sker jo så ufattelig meget. Og hende Rachel var altså en klog bette en, så snart hun kunne sige bare lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

SøsL

Hej,

Er selv mor til en årgang 0 - og har selvfølgelig også fulgt med i alle afsnittenen.

Jeg mener at de nye afsnit bliver sendt fra d. 04. januar 2011

Anmeld

27. december 2010

LinLin

Det starter tirs. d. 4. jan. kl 20 (tv2s hjemmeside )

Anmeld

27. december 2010

saxa

Wuhuuu... Kan slet ikke vente.. Favorit familien her er helt klart "købmands familien"

Anmeld

27. december 2010

Sofia

DAs mor skriver:

Det er hermed skrevet i kalenderen Vil også have fat i dvdsamlingen, så lige man kan få den for 100- det er jo næsten ingenting, perfekt til pre-barselsunderholdning.

Anmeld

27. december 2010

Rosa

Wuhuuu... Kan slet ikke vente.. Favorit familien her er helt klart "købmands familien"

De blev jo skilt sidste år, ikke?  Dem kan jeg også rigtig godt lide, selvom faren godt nok er en knastør type!

Anmeld

27. december 2010

saxa

Rosa skriver:

De blev jo skilt sidste år, ikke?  Dem kan jeg også rigtig godt lide, selvom faren godt nok er en knastør type!

Ej gjorde de?!? Så er der noget jeg fuldstændig har glemt (eller ikke fanget) Sys bare Emma er en skøøøn pige..

Anmeld

27. december 2010

LinLin

Rosa skriver:

Var de ikke "bare" ved at gå fra hinanden

Jeg er mest vild med Stephanie - hun er SÅ skøn! Men hvor er det synd alt det hun er hendes søskende har været igennem

Anmeld

27. december 2010

Zafir

DAs mor skriver:

JUBIIII

Anmeld

27. december 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Det var slet ikke fordi der gik noget galt med David og Rachels familie - det var nogle af de andre, jeg tænkte på - Stephanies forældre f.eks.

Nej, præstefamilien er da pragtfuld  Men min favorit er Mathildes familie, selvom tøsen nu bliver en lillebitte smule anstrengende  det sidste afsnit de er med i... 

JA, eeelsker også bare den præstefamilie  De er så corny på den fede måde...har bare liiidt svært ved datterens skingre stemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.