milopilo skriver:
Hold da helt op.. må have været noget af et pres for din krop også og en lettelse da du fødte..
Jeg har slet ikke taget meget på de sidste dage, så det er jeg ikke nervøs for..
Det var en stor lettelse.. bortset fra at min svangerskabsforgiftning vendte tilbage, og jeg led også af synsforstyrrelser, kunne ikke fokusere eller læse....
og mit trykken i brystkassen var en begyndende blodprop... men ca 1½ måned efter jeg havde født, var mit blodtryk atter normalt, men jeg måtte også rende og spise blodtryksnedsættende piller 3 gange om dagen, samt stikke mig i låret 1 gang dagligt med blodfortyndende medicin... absolut ikke sjovt...
Bassen var også næsten død da han kom ud, apgar score på 0,5, blålig, trak ikke vejret ... efter 15 minutter begyndt han så at have reflekser.. så det var lidt skidt med os...
Men idag er alt jo fint og dejligt...
Men har IKKE lyst til at opleve det igen... også derfor jeg får sådan en træls følelse i kroppen når jeg læser ordet svangerskabsforgiftning... fordi jeg ønsker virkelig ikke det skal ske for andre..
Jeg var dog så "heldig", at jeg slap for fødselskramper, som sker for nogen med svangerskabsforgiftning...
Men lad os håbe det bare er generelle graviditets symptomer du har, dog kan jeg ikke lide den hævelse i dine fødder og hænder... og jeg synes måske du skal ringe til FG og fortælle dem om det... for hver gang jeg gik til lægen med det her, ringede de alligevel til FG for lægen vidste ikke hvad de skulle stille op... og jordemoderen sender dig alligevel til FG..
Og når du er så langt henne.. så ring ALTID til FG hvis du er i tvivl eller bange!!

Anmeld