mor-til-vanessa skriver:
ih altså bliver snart skør... jeg ved virkelig ikke mine levende råd mere.
mit tidligere indlæg kan du læse https://www.baby.dk/debat/79991pi1/boern-03-aar/er-ved-at-vaere-brugt.aspx
har været ved lægen, også fordi hun fik lidt feber her den 25 ( 38,8 ) men han kunne ikke rigtig se noget, han sagde der var lidt voks, muligvis kunne de være lidt røde, så han gav mig en recept på pencillin og sagde han hvis hun ikke have feder dagen efter så var det ikke røde øre og så skulle jeg stoppe med pencillin. det havde hun ikke så vi nåede aldrig at tage pencillin.
jeg har simpelhen været så træt, tror slet ikke hun har sovet normalt hele december!!!! skal have tændstikker i øjenene for at se frisk ud. gabbbb!!! så derfor har vores daglige rytme også være lidt off, da vi jo begge er total smadret om morgen, fordi hun ikke sover som hun plejer om natten, så vi går i seng igen efter morgenmad.
igår sov vi fra kl 8-10.30. så kan hun jo ikke igså sove til middag kl 12, så hun sov først til middag kl 14.30 og sov til 16.30 fordi jeg vækkede hende. det betød jo så at hun først kom i seng kl 21. men hun var så lige gal så tror først hun sov kl 22. jeg sov først selv kl 01 og så vågnede hun og var inde en del gange. så stod vi op kl 7.
var besluttet på at idag at tallerkenen skulle vendes. derfor gik vi ikke i seng efter morgenmad, men har holdt hende vågen til middag. hun var sygt træt og lagde hende ud lidt over 11. hun faldt i søvn med det samme, så støvsugede lige og gik i bad. ligesom jeg får vand i håret græder hun ( hun sover ude på altanen ) så måtte tage et håndklæde omkring mig og ud på altanen. nøj det var koldt. men hun gad jo ikke lægge sig til at sove, så tog hende med ind og så sad hun og græd ved siden af mens jeg fik badet færdigt ( total ond mor )
prøvede at lægge hende ud igen da jeg var færdig, der blev stille lidt, men startede forfra med at græde. til sidst tog jeg hende ind og lagde hende ind i sin seng, og hun sover først NU!!!! kl er 12.49 og hun blev lagt lidt over 11!!!! næsten 2 timer har det taget, og hun var dybt ullykkelig.
har læst om tigersprig, men det tror jeg er forbi nu. det er jo 46 uger og hun er 1år og 2 uger nu. så det kan det ikke være. der er heller ikke noget med ørene. aner virkelig ikke mine levende råd, hun har altid været et godt sove barn og sover lige så snart hun er blevet lagt ( stort set )
nogen kloge koner der ved noget????
undskylder på forhånd hvis det er rodet at læse og for stave fejl, har ikke lige læst det igennem. men håber der er nogen der kan hjælpe.
hillsen liv- som er mega fortivlet og træt pt, og aldrig har haft det sådan.
p.s det virker heller ikke som om der er tænder på vej. og de kan vel heller ikke tage SÅ lang tid
Du beskriver Yazmin.
Yazmin har aldrig været en sove baby. Hun var næsten 2 før hun sov igennem om natten og indtil for 6 mdr siden så var hun også oppe kl 5 hver morgen. Indtil hun var 2 var vi gerne oppe en 4 gange hver nat og om dagen sov hun max ½ time i barnevognen.
Så vi havde en baby der stod op kl 5, sov kl 12-12.30 og faldt i søvn kl 19. Så vågnede hun gerne kl 22, 2, 4 og stop op kl 5.
Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Jeg kan kun give dig en
og så sige at du bare skal holde ud.
Nu er Yazmin 2½ og hun sover nu fra 20-6 og tager 1 time i barnevognen. Så hun bliver vist aldrig en sovetryne..