Dilemma ang. bytning af julegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

Aves..

misslea skriver:

Hejsa,....

Uuhh jeg forstår sørme godt dit dilemma.....

Jeg tror, at vidst det havde været mig, så havde jeg beholdt det!!! Selvfølgelig er det super ærgerligt, at det måske ikke vil brugt særlig længe, men til gengæld har du lige nøjagtig det sæt tøj, som mormor har valgt!!! Det er svært at forklare, men på en eller anden mystisk måde, så ville jeg nok have et helt specielt forhold til lige nøjagtig det sæt tøj, da det er noget mormor har haft i hånden, pakket ind og skrevet til-og-fra-kort på!!!

Men jeg kan da godt se, at det er lidt fjollet, når nu det måske ikke bliver brugt så meget!!

Mange fra Lea

Helt enig....det skal være præcis det mormor har valgt og holdt i sine hænder, betalt og pakket ind..

Gør mig ondt at I har mistet...må være hårdt...de bedste tanker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Pige2009

Tilmeldt skriver:

Hvad med at bytte dem til en str. større?

Så er det jo stadigvæk det sæt din mormor har valgt!

Stine og Lisa.

Jeg er helt enig.

Kondolerer med din mormor - jeg mistede selv min egen mormor for to mdr. siden og det var hårdt

Anmeld

27. december 2010

Kongmulle

Henri84 skriver:

Hej piger, jeg synes det er såååå svært
Min lillepige fik sådan et fint sæt fra Tiny Minymo i julegave af sin mormor og morfar. Sagen er bare den at mormor døde d. 25. november Hun nåede at købe sættet inden hun døde, og stod selvfølgelig stadig på til og fra kortet da det var hende der havde skrevet det. Det var så hårdt at se og pakke op
Nåh, men bukserne strammer bare så meget om min lille tykke truntes mave, og jeg ved derfor de ikke vil blive brugt
Jeg burde bytte dem, men jeg ved ikke om jeg kan få mig selv til det når jeg ved det er den sidste julegave hun nogensinde vil få af sin mormor
Hvad ville i gøre?

jeg må nok indrømme at jeg havde beholdt det.

jeg ville ikke kunne få mig selv til at bytte det,for selvom det ville være magen til,så var det ikke DÈT hun havde købt. Og så ville jeg begynde at tænke på de solgte sættet til en anden,der ville give sin datter tøjet på som var den sidste gave min datter fik fra mormor.

Det sæt mormor valgte,rørte ved, bar hjem,og skrev på kortet.

men det er kun min mening. jeg er også så følsom overfor sådan noget.

Om ikke andet kan du jo gemme sættet og give din datter det når hun bliver stor. som et minde. Måske får hun en datter der kan bruge det. jeg elsker sådan noget nostalgisk noget.

Fuld respekt hvis du bytter det,vi er alle forskellige

og så vil jeg da gerne kondolere for tabet af mormor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.