Henri84 skriver:
Hej piger, jeg synes det er såååå svært 
Min lillepige fik sådan et fint sæt fra Tiny Minymo i julegave af sin mormor og morfar. Sagen er bare den at mormor døde d. 25. november
Hun nåede at købe sættet inden hun døde, og stod selvfølgelig stadig på til og fra kortet da det var hende der havde skrevet det. Det var så hårdt at se og pakke op 
Nåh, men bukserne strammer bare så meget om min lille tykke truntes mave, og jeg ved derfor de ikke vil blive brugt 
Jeg burde bytte dem, men jeg ved ikke om jeg kan få mig selv til det når jeg ved det er den sidste julegave hun nogensinde vil få af sin mormor 
Hvad ville i gøre?
jeg må nok indrømme at jeg havde beholdt det.
jeg ville ikke kunne få mig selv til at bytte det,for selvom det ville være magen til,så var det ikke DÈT hun havde købt. Og så ville jeg begynde at tænke på de solgte sættet til en anden,der ville give sin datter tøjet på som var den sidste gave min datter fik fra mormor.
Det sæt mormor valgte,rørte ved, bar hjem,og skrev på kortet.
men det er kun min mening. jeg er også så følsom overfor sådan noget.
Om ikke andet kan du jo gemme sættet og give din datter det når hun bliver stor. som et minde. Måske får hun en datter der kan bruge det. jeg elsker sådan noget nostalgisk noget.
Fuld respekt hvis du bytter det,vi er alle forskellige
og så vil jeg da gerne kondolere for tabet af mormor
Anmeld