Dilemma ang. bytning af julegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Henri84

Hej piger, jeg synes det er såååå svært
Min lillepige fik sådan et fint sæt fra Tiny Minymo i julegave af sin mormor og morfar. Sagen er bare den at mormor døde d. 25. november Hun nåede at købe sættet inden hun døde, og stod selvfølgelig stadig på til og fra kortet da det var hende der havde skrevet det. Det var så hårdt at se og pakke op
Nåh, men bukserne strammer bare så meget om min lille tykke truntes mave, og jeg ved derfor de ikke vil blive brugt
Jeg burde bytte dem, men jeg ved ikke om jeg kan få mig selv til det når jeg ved det er den sidste julegave hun nogensinde vil få af sin mormor
Hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Henri84 skriver:

Min lillepige fik sådan et fint sæt fra Tiny Minymo i julegave af sin mormor og morfar. Sagen er bare den at mormor døde d. 25. november Hun nåede at købe sættet inden hun døde, og stod selvfølgelig stadig på til og fra kortet da det var hende der havde skrevet det. Det var så hårdt at se og pakke op
Nåh, men bukserne strammer bare så meget om min lille tykke truntes mave, og jeg ved derfor de ikke vil blive brugt
Jeg burde bytte dem, men jeg ved ikke om jeg kan få mig selv til det når jeg ved det er den sidste julegave hun nogensinde vil få af sin mormor
Hvad ville i gøre?

Hvad med at bytte dem til en str. større?

Så er det jo stadigvæk det sæt din mormor har valgt!

Stine og Lisa.

Anmeld

27. december 2010

eElak

Hvor er det købt?

kan det evt. byttes til noget, som kan holde ved i længere tid, og som kan være et minde?

Anmeld

27. december 2010

Henri84

KaLee skriver:

Hvor er det købt?

kan det evt. byttes til noget, som kan holde ved i længere tid, og som kan være et minde?

En tøjbutik, så desværre ikke rigtig andre muligheder end tøj....

Anmeld

27. december 2010

misslea

Hejsa,....

Uuhh jeg forstår sørme godt dit dilemma.....

Jeg tror, at vidst det havde været mig, så havde jeg beholdt det!!! Selvfølgelig er det super ærgerligt, at det måske ikke vil brugt særlig længe, men til gengæld har du lige nøjagtig det sæt tøj, som mormor har valgt!!! Det er svært at forklare, men på en eller anden mystisk måde, så ville jeg nok have et helt specielt forhold til lige nøjagtig det sæt tøj, da det er noget mormor har haft i hånden, pakket ind og skrevet til-og-fra-kort på!!!

Men jeg kan da godt se, at det er lidt fjollet, når nu det måske ikke bliver brugt så meget!!

Mange fra Lea

Anmeld

27. december 2010

sarulee

Jeg synes du skal bytte det til noget din pige kan bruge, det vil stadig være fra mormor. Er det ikke tanken der tæller, det at hun har synes det var et rigtig fint sæt. Hun kunne jo ikke vide at det ville stramme, og hvis hun havde været her idag, er jeg sikker på hun ville have du skulle bytte det til noget der kunne bruges.

Anmeld

27. december 2010

Rockertand

Hvis du bytter det til noget større, kan det bruges i begrænset tid - men hvis du beholder dette sæt kan det bruges til jeres næste datter (hvis I får sådan én), alternativt kan din lille nye datter få det senere i livet og bruge det til hendes egen datter (som en gave fra den oldemor, hun aldrig nåede at kende, det er jo retro-tøj til den tid).

Anmeld

27. december 2010

slettet_7530

misslea skriver:

Hejsa,....

Jeg tror, at vidst det havde været mig, så havde jeg beholdt det!!! Selvfølgelig er det super ærgerligt, at det måske ikke vil brugt særlig længe, men til gengæld har du lige nøjagtig det sæt tøj, som mormor har valgt!!! Det er svært at forklare, men på en eller anden mystisk måde, så ville jeg nok have et helt specielt forhold til lige nøjagtig det sæt tøj, da det er noget mormor har haft i hånden, pakket ind og skrevet til-og-fra-kort på!!!

Men jeg kan da godt se, at det er lidt fjollet, når nu det måske ikke bliver brugt så meget!!

Mange fra Lea

jeg hægter på denne besvarelse for sådan tror jeg at jeg selv havde gjort.

Anmeld

27. december 2010

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Henri84 skriver:

Hvad ville i gøre?

Byt det til størrelsen større. Det ville din mor sikkert også synes, så den lille kan bruge det. Tror du ikke hun ville sige det hvis hun var i live? Hun har jo købt det for at den lille skulle kunne bruge det. Hvis de ikke har i nr. større må du gøre op med dig selv om hun skal have et andet sæt eller beholde det her. Kan jo være hun selv for børn engang, så kan hun give det til sine børn og fortælle dem at hun fik det af deres oldemor.

Anmeld

27. december 2010

FrkT

misslea skriver:

Hejsa,....

Mange fra Lea

Jeg er ganske enig.

Jeg havde også beholdt det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.