Åååårh hvor kan jeg bare blive PISSE træt af min far altså..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2010

mariamiss6

Fines mor skriver:

Næste gang han gør det, skælder ud... så kan du jo sprøge h am, hvad hans hensigt med at blive så sur på dig er!! Så må han jo stoppe op og tænke, hov... hvorfor spurgte hun om det;-))

Har han en bevist hensigt med sin adfærd overfor dig, evt. ved han at du tænder af?

Jeg tænder netop ikke af på ham, kun sjældent, for jeg ved det aldrig betaler sig.... Jeg bliver straffet for det de næste mange år, for han bærer nemlig nag længe, modsat mig... Når først tingene er ordnet, så er jeg meget taknemmelig..... Og jeg prøver til hver en tid at se om jeg har andre løsninger end ham...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

mariamiss6

Og by the way, NÅR jeg tænder af på ham, så er det gerne hans egne skyts jeg bruger mod ham, hvilket kun tænder ham endnu mere af, og så skal i se en voksen mand skabe sig fuldstændig åndssvagt verbalt...

Anmeld

26. december 2010

mariamiss6

Og måske skal det lige siges, at det eneste han skulle fikse ved min gulvvarme var at sætte en ny termostat på nogle termostater som han i sommers påstod han havde bestilt hjem.... Han har dog aldrig fået dem, og når jeg ringer til udlejer siger han, han har uddelegeret arbejdet til min far.... suk....

Og nu er det ikke sådan at udlejer selv arbejder ret meget hurtigere :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.