Nå..... Nytårs-dilemmaet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

Rosa

anna-jonas skriver:

Næææ.................de røg på fra juli 09 og et år frem ca.

Men tak søde, for de skønne ord......................ihhhhh...........hvor de varmede.

Knus Mette

Jamen altså - jeg synes jo det er SÅ mærkeligt når folk som dig siger at de vejer alt for meget - de kilo du vil tabe sidder dælme godt placeret!!!  Måske du bare skulle beholde dem? 

Kram og knus fra Rosa - der desværre ikke kan tabe sig - der skal helt nyt betræk til før jeg ser ud som ny igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Ni-ko-li-ne

uh...... jeg er SÅ meget med!!!!

ikke kun for helbred og udseende men også for min ryg.... jeg er begyndt at have mere ondt i den øvre del af ryggen... at guess what!!! hvis jeg holder på babserne, så gør de mindre ondt... ergo, de er for store.... og det bedste ville være at smide fedt! jeg lægger ud med 10 kg... det skal også være et muligt mål.....

Anmeld

29. december 2010

ChatH

JustAnotherName skriver:

Så skal vi teee-t. Så starter et nyt år, og NU skal jeg tabe mig!!!

Så nu er gode råd dyre - så det jo godt, at jeg har Jer at rådføre mig hos :

Hvordan får jeg MED LETHED min slanke figur tilbage igen, uden at skulle give helt afkald på de dejlige sprøde chips med brusende cola til, og den søde, smeltende, lækre mælke-chokolade   ???

Ja, ja jaaa, jeg er jo nødt til at røre mig.
Jeg har forsøgt at gøre lidt ved det med en ugentlig omgang zumba.
Men der skal mere til!! Mere motion, gåture med hund og børn, cykle, løbe....

Og måske et sundere alternativ end chips, cola og chokolade. Suk!
Hvorfor helgo-manne skal det også smage så forbistret godt 

Det er irriterende, at man jo nok godt VED (for det hører man meget om alle vegne) HVAD der skal til - mindre fedt og sukker, mere motion! .....men at det bare ikke er så let, at lave sine dårlige vaner om, og finde tid og plads i sin liv til, at gøre mere af noget, og mindre af andet. Gad egentlig vide, om jeg faktisk er en smule afhængig af sukker/søde sager?!

Det er sgutte nemt! Men det var der jo heller ingen, der havde lovet mig, at det skulle være. Jeg har altid været slank, indtil jeg var omkring 25 år. Og jeg så det faktisk slet ikke komme snigende, at jeg blev så overvægtig (stoppede først med at ryge, blev så gravid to gange indenfor to år....og har alle dage haft en sød tand), før det pludselig nu, er blevet uhyggeligt svært at komme af med igen. MEN DET SKAL JEG !!!!

Bare lige lidt fedme-brok herfra.....

ÅHHH søde, har det præcis som dig... hvorfor skal det usunde være så utrolig lækkert men nu melder mig og gemalen os ind i det der madlog og gør en indsats så vi kan smide alt det fede.. det bliver en sej kamp

Anmeld

29. december 2010

Klitgaard

Jeg skal også tabe mig ca 10-12 kg og jeg skal bare denne gang er så træt af mig selv det kan bare ik passe jeg ik kan og så skal jeg bare igang med motionen igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.