Nå..... Nytårs-dilemmaet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. december 2010

JustAnotherName

Så skal vi teee-t. Så starter et nyt år, og NU skal jeg tabe mig!!!

Så nu er gode råd dyre - så det jo godt, at jeg har Jer at rådføre mig hos :

Hvordan får jeg MED LETHED min slanke figur tilbage igen, uden at skulle give helt afkald på de dejlige sprøde chips med brusende cola til, og den søde, smeltende, lækre mælke-chokolade   ???

Ja, ja jaaa, jeg er jo nødt til at røre mig.
Jeg har forsøgt at gøre lidt ved det med en ugentlig omgang zumba.
Men der skal mere til!! Mere motion, gåture med hund og børn, cykle, løbe....

Og måske et sundere alternativ end chips, cola og chokolade. Suk!
Hvorfor helgo-manne skal det også smage så forbistret godt 

Det er irriterende, at man jo nok godt VED (for det hører man meget om alle vegne) HVAD der skal til - mindre fedt og sukker, mere motion! .....men at det bare ikke er så let, at lave sine dårlige vaner om, og finde tid og plads i sin liv til, at gøre mere af noget, og mindre af andet. Gad egentlig vide, om jeg faktisk er en smule afhængig af sukker/søde sager?!

Det er sgutte nemt! Men det var der jo heller ingen, der havde lovet mig, at det skulle være. Jeg har altid været slank, indtil jeg var omkring 25 år. Og jeg så det faktisk slet ikke komme snigende, at jeg blev så overvægtig (stoppede først med at ryge, blev så gravid to gange indenfor to år....og har alle dage haft en sød tand), før det pludselig nu, er blevet uhyggeligt svært at komme af med igen. MEN DET SKAL JEG !!!!

Bare lige lidt fedme-brok herfra.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

anna-jonas

Jeg er dælme med på en gang livsstilsændringer i det nye år....................jeg skal og vil tabe mig, mange, mange kg. Mindst 35-40 kg. Så du har en følgesvend lige her, Katrine.

Knus Mette

Anmeld

26. december 2010

Rosa

anna-jonas skriver:

Jeg er dælme med på en gang livsstilsændringer i det nye år....................jeg skal og vil tabe mig, mange, mange kg. Mindst 35-40 kg. Så du har en følgesvend lige her, Katrine.

Knus Mette

HA!!! 35-40 kg - dig??!!  Hvor filan vil du finde dem hende, din skøre kugle!!! 

Anmeld

26. december 2010

anna-jonas

Rosa skriver:

HA!!! 35-40 kg - dig??!!  Hvor filan vil du finde dem hende, din skøre kugle!!! 

Tjjjjoooo.............................der sidder nok ca. 10 kg. på maven (ikke noget kønt syn, sådan at have en ufrivillig badering om den før så yndige talje). Så sidder der nok 10 kg. på røv og lår, og 2 kg på barmen, 5 kg. i dobbelthagen og 1 kg. i det fede fingre. Selv fødderne har jeg fået deller på...............

Tog 20 kg. på i forb. med Ida's sygdom........................og i forvejen vejede jeg 15 kg. for meget...........................så det gi'r 35 kg.

GISP!!

Rosa........................skal jeg ikke købe et par briller til dig, for du må være synsbesværet, hvis du ikke kunne se min ret omfangsrige krop, den dag i Odder.

Anmeld

26. december 2010

Rosa

Tjjjjoooo.............................der sidder nok ca. 10 kg. på maven (ikke noget kønt syn, sådan at have en ufrivillig badering om den før så yndige talje). Så sidder der nok 10 kg. på røv og lår, og 2 kg på barmen, 5 kg. i dobbelthagen og 1 kg. i det fede fingre. Selv fødderne har jeg fået deller på...............

Tog 20 kg. på i forb. med Ida's sygdom........................og i forvejen vejede jeg 15 kg. for meget...........................så det gi'r 35 kg.

GISP!!

Rosa........................skal jeg ikke købe et par briller til dig, for du må være synsbesværet, hvis du ikke kunne se min ret omfangsrige krop, den dag i Odder.

Jeg så en smuk og glad (og typisk forældertræt) pige med kvindelige former - det andet der husker jeg ihvertfald SLET ikke!  Er det noget du har taget på for nyligt, da? 

Men hvis du insisterer så ønsker jeg selvfølgelig held og lykke med kuren (usch - sikke et væmmeligt ord!!!). Jeg hepper fra sidelinjen 

Knus

Anmeld

26. december 2010

JustAnotherName

anna-jonas skriver:

Knus Mette

Godt at høre, Mette.

Jeg har 20+ kilo'ers vej at gå..... Jeg skal bare lige finde RUTEN!!

Anmeld

26. december 2010

anna-jonas

Rosa skriver:

Jeg så en smuk og glad (og typisk forældertræt) pige med kvindelige former - det andet der husker jeg ihvertfald SLET ikke!  Er det noget du har taget på for nyligt, da? 

Men hvis du insisterer så ønsker jeg selvfølgelig held og lykke med kuren (usch - sikke et væmmeligt ord!!!). Jeg hepper fra sidelinjen 

Knus

Næææ.................de røg på fra juli 09 og et år frem ca.

Men tak søde, for de skønne ord......................ihhhhh...........hvor de varmede.

Knus Mette

Anmeld

26. december 2010

Skouboe

Jeg hopper med - jeg har ihvertfald 25 kg der skal væk og jeg trænger til at stoppe med de dårlige undskyldninger.

Anmeld

26. december 2010

oo

bare i ikke taber jeres store hjerter

Anmeld

27. december 2010

TbCp

Jeg er jo blevet så sindsygt glad for at gå i træningscenter.
Vi har fundet et super godt et hvor der er en dejlig fordeling af pensionister og mænd med store muskler
Jeg ville ikke være blevet ligeså glad for et sted med bidybuildere og små fikse blondiner, for jeg ville føle mig forkert.
Jeg tror det har stor betydning at man finder det rigtige sted for en selv!
Det giver mig en times Tina tid hver anden dag hvor jeg slår tankerne fra og hører dejlig musik imens jeg bruger min krop.
Bagefter har jeg den skønneste følelse, jeg er glad, har energi og kan mærke det helt langt inde.
En sidegevinst er jo så at kiloene ryger af OG kroppen bliver strammet op.
Så jeg har fundet det der virker for mig. Jeg er ikke til sport på hold, jeg vil helst bare passe mig selv, så kan jeg nemlig rigtig koble af.
En anden sidegevinst er at trangen til alt det søde/fede slet ikke er ligeså slem som normalt.
Jeg spiser stadig slik mv ind imellem, men trangen er bare slet ikke så slem længere.
Jeg håber i alle finder det der lige passer til jer! Selvom det er svært at trække sig igang er det virkelig det hele værd!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.